|
||||
|
||||
Hoe laat begint het ongeveer?
|
|
||||
|
||||
maar wel 14 graden
|
|
|||
|
|||
gelukkig is de organisatie erg bereid om vragen over het veld te beantwoorden, wat mij uiterst teleursteld in de organisatie.
met de afgelopen weekse ernstige regenval in het oosten van het land lijkt het mij wel verstandig om het veld-kwaliteit te gaan controleren aangezien er lage dure wagens daar over het terrein heen gaan, en bij een modderveld zullen de eigenaren/eigenaressen niet vrolijk worden. mij zal het niet zoveel boeien hoe het veld erbij ligt, als het weer niet te slecht is wil ik de 200km wel gaan rijden. maar verwacht niet een hoge opkomst als de organisatie niet eens wilt luisteren naar de bezoekers!
|
||||
|
||||
Ik sta NU op het terrein, dit is heel goed te doen!
20 kilometer verderop ligt inderdaad alles onder, een drama. Ik sta hier in mijn gloednieuwe Nike's op het gras, no problemo! Vanmiddag zag het er slecht uit maar het valt nu allemaal reuze mee. Ik lees trouwens net dat iemand het raar vind dat niemand van de organisatie reageert, dat klopt... Iedereen is hier namelijk zijn poten uit het lijf aan het rennen om morgn een fantastisch event te kunnen neerzetten. ;-) Ik ben onder de indruk van wat hier allemaal al is opgebouwd! En nu.. Nog even gezellig een biertje drinken, morgen om 6 uur vol aan de bak!
|
|||
|
|||
druk de koffie maar aan Cor ...uurtje of 10 ?
|
|
||||
|
||||
Mensen moeten gewoon niet zo klagen Iedereen heeft liever zon, maar we wonen nou eenmaal in Nederland...
|
|||
|
|||
Quote:
Net ff sms contact gehad met de organisatie terrein is prima te doen , net wat Cor ook al zei wij rijden af om 8 uur , en nemen de boot om 8:40 bij Heerenveen |
|
||||
|
||||
Ziet er best dik uit!
|
||||
|
||||
Quote:
Neem je wel de rijplanken mee voor de boot Alberto? Dan komt het wel goed @ Cor ,hou je wel even een (droog) plekje voor ons vrij
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Morgen ook aanwezig Roel? (MET filmcamera.... ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Jazeker!
|
|||
|
|||
Quote:
mooi!!Dan zien/spreken we elkaar denk ik morgen wel weer ff! en dan verwacht ik wel weer ''een'' F&I in je filmpje als je weer klaar bent met monteren |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt goed man! hehe
|
|||
|
|||
Ik ben ook al even wezen kijken, zie jullie morgen weer...
Aanwezig met stickers ;-)
|
||||
|
||||
Ondanks de voorspelling morgen toch aanwezig, ben wel benieuwd wat ze er van bakken, heb er alle vertrouwen in.
Wat betreft terugkoppelingen naar mensen over de staat van het terrein: Als je in de organisatie zit, dan heb je de dagen naar het evenement toe de handen vol aan allerlei andere dingen, je rent van hot naar haar om maar niets te vergeten, ik ga ervan uit dat ze er alles aan doen om het in goede banen te leiden.
|
|||
|
|||
ik kom ook maar ff kijken denk ik
|
||||
|
||||
de passat staat gepoetst klaar.....
|
||||
|
||||
Ik kom ook even kieken met het nieuwe hok
|
|
||||
|
||||
Mooie blauwe lucht hier, terrein ligt er mooi bij, dit kan een hele mooie dag gaan worden!
Ik ga mijn autootje lekker alvast parkeren ;-)