|
||||
|
||||
Dikke golf!!
|
|||
|
|||
zaterdag bij de spuiterij wezen kijken hier de foto's
en me velgen liggen ook uitelkaar zo moeten de wielen worden alleen dan netjes in het rood of een andere kleur |
|
|||
|
|||
lkkr bezig kerel!!!
al weer terug uit mexico? dan kan je nog mee!! |
|
|||
|
|||
ik word hier blij van :-)
|
|
||||
|
||||
zat de golf niet mooi in de lak dat je hem nu laat overspuiten ?
|
||||
|
||||
Goed bezig ziet er goed uit allemaal
ga je toevallig ook naar volksdub kunne we weer eens ff een paar biertjes drinken |
|
|||
|
|||
tim
nee de banden hadden de wielkasten geraakt dus daar zaten een paar plekjes en onder de l/a de wielkast was een rotplekje dit moest gewoon gemaakt worden met alle steenslag en krasjes daarom een volle re-spray (en ik had geen juiste kleurcode ) roy wie weet probleem is dat ik nog wel eens in het buitenland werkt soms dus kan zijn dat ik er niet ben anders pm ik je effe |
|
|||
|
|||
ben terug in nederland zal vana effe update met foto's van de auto
vanmiddag ga ik de auto ophalen |
|
||||
|
||||
Zag er goed uit je Golf!
Wielen worden ook echt dik :-)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
zo we zijn weer verder gegaan met de golf
hier een foto dat me harten klaar waren van de poedercoater en hier de foto's van me auto die terug is van zijn nieuwe lak hier foto's van me nieuwe setje semi-slicks voor het sprinten |
|
||||
|
||||
Nog laat geworden dan zeker met je wielen gisteravond?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
vandaag heel de auto in de ml tectiel gezet.
en alle hoeken randen en kieren zijn behandelt ook de op hangpuntjes van me chromen strippen zitten netjes in de tectiel ruiten zitten er weer in, bumpers en verlichting is weer aangesloten, me porsche handgrepen worden ook onderhanden genomen gaat lekker vooruit |
|
|||
|
|||
ja uurtje of 11 waren ze allemaal in elkaar vandaag effe afgekit
|
|
||||
|
||||
ziet er allemaal weer goed uit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
hele topic door gelezen
dit is echt een topper ben er maar zuinig op
|
|||
|
|||
Lkkr bezig kerel
|
|
|||
|
|||
inderdaad erg mooi project, maar pim hoe staat het met jou mk1 syncro dan? jij bouwt toch die mk1 tdi syncro? toch! sorry nick voor dit offtopic bericht.
|
|
|||
|
|||
Jep klopt een mk1 4 motion zelfs haha kben nu eerst een aanbouw aant maken bij me huis daarna ga ik weer verder maar technische zit hij al aardig in elkaar december hoop ik weer verder te kunnen hou je op de hoogte
|
|
|||
|
|||
aah kijk aan is ook belangrijk en hoort er eenmaal ook bij. schoot me zo ineens tebinne, en was ff benieuwd hoe het er mee stond vandaar de vraag. succes verder met de bouw!
|
|
|||
|
|||
Nick lekker bezig .. gaan jullie nog naar edition 38 ? en pim volgend jaar gassen met die TDI ...miss dat ik dan ook eens klaar ben met die TFSI
|