|
|||
|
|||
En nog eentje lag enorm veel sneeuw niet echt duidelijk te zien maar schoof achteraan zo bij de motorkap omhoog.. Waren later ook nog even met 2 mooie snelle mk1 golfjes aan het spelen zal filmpjes wel eens even opzoeken.
http://www.youtube.com/watch?v=MHAywdMseXQ Ik weet niet hoe ik foto`s moet plaatsen maar na het maken van dit filmpje motorkap even opengetrokken, motor was echt niet meer te zien!! Alles was echt propvol met sneeuw Motor maar laten draaien.. Last edited by sciroccoGTII : 21-12-2009 at 17:43. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zo stond die van mij er donderdag middag (na 2x helemaal schoonmaken) bij
|
||||
|
||||
en nu het mooiste filmpje( van een ander forum)
http://www.youtube.com/watch?v=u0xH...player_embedded
|
|||
|
|||
vet
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
Haha En ik maar wachten tot er iets zou gebeuren |
|
|||
|
|||
hoe upload ik hier mijn foto's
heb er nog wel een paar:P |
|
||||
|
||||
Ook ff een pic van m'n golfje in de sneeuw
|
|
||||
|
||||
fijne collega's
was behoorlijk moeilijk om vanavond bij het werk weg te komen
|
||||
|
||||
hehehe....
|
||||
|
||||
ik heb de mijne ook maar uitgegraven.. accu is dood, en de motorkap zat dichtgevroren... dus graven, grote emmer warm water en de accu staat nu binnen aan de lader...
Hopen dat hij genoeg laad dat ik morgen kan starten om een nieuwe te halen... Geen zin om op de fiets een accu te gaan kopen.
|
||||
|
||||
Moest hem na 10 meter laten staan omdat tie niet meer voor
of achteruit wilde |
|
||||
|
||||
Heerlijk onpractisch, die verlaagde auto's!
|
|||
|
|||
Zo staat mijn GTI 16V Fire&ICE er nu bij
|
|
||||
|
||||
Quote:
wat een geweldige foto ! edit: heb je deze ook in formaat 1440X900 ? kan ik hem als achtergrond doen
Current: Golf 2 1.3 '89 Golf 2 1.8 GTI '86 Past: Golf 1 GTI 1.8 '83 Golf 4 V5 GTI 2.3 '98 Last edited by Michaelknight : 22-12-2009 at 08:36. |
|
||||
|
||||
zoveel sneeuw krijgen we de volgende winters niet meer, dus een mooie kans om alles wat te laage is door de sneeuw te schuiven
|
|
|||
|
|||
wow.. jullie hebben wel ERG veel sneeuw gehad allemaal
wij niet zoveel, dus gewoon in de sneeuwstorm ff meeten