|
||||
|
||||
Quote:
wij vertrekken vanaf autoradam almere stad met een groeppie
|
|||
|
|||
ik om 7:30 uit de Wâlden
|
|
||||
|
||||
Kan al bijna niet meer wachten. En weer voorspelling ziet er voor dit heel wat beter uit. Maar goed dat vorig jaar de pret niet mogen drukken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kicks, die had ik nog niet in het echt gezien
|
||||
|
||||
in Zweden beginnen de mensen ook al warm te lopen...
er zijn er zelfs die 2000 km komen rijden! http://www.gtiklubben.nu/index.php?...=articles&id=15
|
||||
|
||||
Echt fantastisch!!!
Ben nu wel heel erg benieuwd wat er allemaal komt. Heb mijn vriendin over weten te halen om te gaan, dus tot over 131 uur en 13 minuten... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik sms je einde van de week even hoelaat ik vertrek
|
|||
|
|||
Quote:
knap stukje zweeds Cor |
|
||||
|
||||
Volgens mij gaat en moet dit heel snel een weekend meeting worden.
|
||||
|
||||
Quote:
WTF !! Moet gekker worden man Ga jij nou maar lekker zooi Amerikanen neer knallen |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee wat er staat Alberto, kreeg de link van een Zweedse journalist, hij komt ook naar MIVW @ Boss, sorry kerel! Dat smsje was voor een andere Martijn bedoeld hahaha! Maar ff Bad company 2 spelen na een lange dag is best lekker hoor! ;-)
|
|||
|
|||
Quote:
Hij maakt elk jaar een europa tour nu is nederland aan de beurt Hij komt via Kiel naar Valkenburg , en gaat naar het MIVW hotel op zaterdag . En er is een gast die naar Utrecht moet , en langs komt in Valkenburg dat is helemaal leuk natuurlijk Zweeds en Fries lijkt wel beetje op elkaar, Last edited by Alberto : 13-07-2010 at 09:43. |
|
||||
|
||||
Man ik heb er al zin in!!!
Nog meer aircooled VWs die hier naar toe komen, let me know! "De aircooled lijst" groeit en groeit maar door iig! Check: http://www.airmighty.com/Forum/viewtopic.php?f=8&t=656 Come and check this baby out irl!:
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, die heb ik ook gezien op de volksworldshow, erg gaaf! |
|
||||
|
||||
zijn er nog mensen die vanuit amersfoort die kant op gaan ?
|
|
||||
|
||||
Zat net op mivw.nl te kijken en kwam tot de ontdekking dat er niks van de gegevens klopte die daar vermeld werden (allemaal info voor 2009).
Klopt het adres nog wel? En is het op de 18e weer van 9 tot 17u? |
|
||||
|
||||
Quote:
ZIE PAGINA 1........................ |
|
|||
|
|||
Quote:
als jullie beginnen te praten zijn jullie idd beide niet te verstaan
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ruben,
Je hebt gelijk hoor, websites bouwen en bijhouden is een kunst, dat gaan we komend jaar beter doen. Vandaar dat we alles hier posten. ;-)