|
||||
|
||||
Thermostaat stuk, met dit weer. Eens kijken of ik hem in het weekend even doe vervangen. Buiten
|
|
||||
|
||||
Golf ziet er erg goed uit,gino
|
||||
|
||||
Haha, Thx. Ik herkende je Auto aan de zwarte velgen
Was bezig met test rijden. Want heb nu de laatste week van de vakantie zon beetje het hele inlaat traject vervangen met nieuwe pakkingen. Ben nu bezig met de roest bij te werken enz. Foto's volgen nog want ik ben nog druk bezig |
|
||||
|
||||
Dit zijn zon beetje de pakkingen wat ik heb vervangen allemaal. En de buizen hitte bestendig wit gespoten
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik zag t wat laat allemaal,moest ff schakelen
|
||||
|
||||
Haha maakt niks uit hoor, Was wel erg toevallig bij dat stoplicht hehe.
Ben ook net klaar met poetsen, kleien, polijsten en waxen. Morgen even wat beter foto's maken bij daglicht. Is toch wel even wat werk geweest. |
|
||||
|
||||
Quote:
resultaat mag er wel zijn zo te zien.. kijk m glimmen
|
||||
|
||||
Dankje Hij is nu alweer vies, door die stomme regen maja. Dat blijf je toch houden he
|
|
||||
|
||||
Glimt als een nieuwe
Mooie auto hoor! |
|
||||
|
||||
hoe is t hier eigenlijk mee? niks nieuws?
|
||||
|
||||
Nee, niet echt eigenlijk haha Doe regelmatig onderhoud en de auto blijft maar rijden. Alleen hier en daar roest, maar dat maak ik ook mee en mee weer bij.
Jammer genoeg probleem met stationair toerental ook nog niet verholpen. Maar ik blijf er na zoeken haha Heb inmiddels wel weer de originele uitlaat terug geplaatst. Midden en einddemper. Motor loopt weer een heel stuk rustiger. En veel meer koppel bij laag toerental. |