|
|||
|
|||
na de samsung galaxy nu de samsung galaxy s2 super toestel de 1 maar de 2 is helemaal geweldig
|
|
||||
|
||||
een samsung c3050.
25€ bij de mediamarkt inclusief 15 euro beltegoed. maar het toestel is wel simlock vrij, dus na de 15 euro kan je er zo een sim-only abbonnementje in doen. |
|
||||
|
||||
iPhone 3gs..
|
|||
|
|||
Tegenwoordig leggen mensen hun telefoon op tafel om te pronken! Vroeger deden we dat met onze lul!
|
||||
|
||||
Quote:
Compensatie gedrag noemen we dat |
|
|||
|
|||
n 97 mini, drama toestel!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nokia c5, minimaal 5 keer herstarten per dag i.v.m vastlopen |
|
||||
|
||||
Ook een C5. Dacht dat ik erop vooruitging na de 6300. Niet dus. Spijt als haren op mijn hoofd. Nooit weer een Nokia.
|
|||
|
|||
@ ids ik heb de gewone n97 gehad! Kutding ook! Gelukkig goed verkocht zodat ik een E72 kon kopen voor weinig! Voldoet mij 10x beter!
|
||||
|
||||
Ik heb nog steeds een oude Nokia...bevalt prima en werkt goed als flesopener
|
||||
|
||||
Nou lekker dan...op mijn nieuwe Samsung Galaxy S Plus zit die functie niet...kan echt geen kurkentrekker vinden...Waar heb jij die App vandaan dan René?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Sinds een paar dagen hier ook een Samsung Galaxy 2 plus
Na de Nokia N97 wist ik niet dat een mobiele telefoon zo gebruiksvriendelijk kon zijn. Wat een køtding was dat
|
|||
|
|||
collega van me heeft zojuist zijn galaxy plus 2 uit het raam geflikkerd.......
|
|
|||
|
|||
weet er iemand ook een nieuwe telefoon die je niet om de dag moet opladen
heb nou een galaxy ace maar moet ik om de dag zeker opladen ik wil gewoon 4 tot 5 dagen kunnen doen zonder opladen
|
||||
|
||||
Gewoon nog steeds mijn gouwe-ouwe Samsung E600 met VGA camera en infrarood..
|
||||
|
||||
Sony Ericsson Experia Arc
|
||||
|
||||
Sony Ericsson Xperia x10 mini
VW Vento 2.0 GTI 8v HighLine.'96 Toen hadn wie nog lang hoar en wieduh piepm..! Last edited by BIEZELWERKS : 31-12-2011 at 03:05. |
|
||||
|
||||
Na de N97 gehad te hebben (ongeveer 10x een nieuwe) mocht ik van de verzekering een nieuwe uit zoeken of de C7 of de N8 van Nokia, dus de N8 maar gepakt, best een fijne telefoon een ruim half jaar gehad en nog niet een keertje stuk gegaan, maar de symbian software vond ik waardeloos en niet goed werken, soms bleef die vast hangen en kreeg je dat ding nog niet meer aan de gang zonder harde reset. Gelukkig liep afgelopen maand me abonnement af en heb ik nu de nieuwe HTC Sensation XL Beats gepakt, met de Dr Dree koptelefoon wat een top ding ben er echt tevreden over en die koptelefoon waauw waanzinnig echt zoals in de reclame die trilt echt op je oren van de Bass top telefoon, lang leve Android.
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 01-01-2012 at 23:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
geen smartphone kopen.. het zijn gewoon mini laptops en die gebruiken een berg stroom.
|
||||
|
||||
na al die high-tech schuif/touch/vibe krengen die ik om de haverklap kapot had heb ik nu al een heel tijdje deze,minder opladen,hufterproof en toch alles erop.kost je 62 euro maar dan heb je ook wat