Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Nieuws en actualiteiten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 21-11-2009, 12:52
Domi
Guest

Bedankt!

Je bent de 295e persoon die deze petitie ondertekend heeft

Getekend

Op naar de 17milj.
Reply With Quote
Old 21-11-2009, 13:21
Miata's Avatar
Miata Miata is offline
Forum Regular

Bedankt!

Je bent de 315e persoon die deze petitie ondertekend heeft.

20 mensen in een half uurtje, gaat goed
Reply With Quote
Old 21-11-2009, 14:36
Arne's Avatar
Arne Arne is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Arne

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Ah leuk, als je werkgever dalijk ziet dat je auto anderhalf uur bij de concurrent heeft gestaan.

Mag jij gaan uitleggen dat het niet om een solliciatie of het doorgeven van jaarcijfers oid. ging.

Jij kent mn baas niet :P
Reply With Quote
Old 21-11-2009, 16:16
Sethenor's Avatar
Sethenor Sethenor is offline
Forum Regular

Je bent de 427e persoon die deze petitie ondertekend heeft.
Reply With Quote
Old 21-11-2009, 17:02
Edward's Avatar
Edward Edward is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Edward

Je bent de 452e persoon die deze petitie ondertekend heeft
Reply With Quote
Old 21-11-2009, 17:35
Melvin Melvin is offline

Wow vanochtend was ik nog 174... Gaat snel zat!
Reply With Quote
Old 21-11-2009, 21:12
Oudelut's Avatar
Oudelut Oudelut is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by Area51
Hieronder een brief van internetkundige lezer Friso Gosliga.

Haha, laat dat nou mijn buurman zijn?!

Hij hing vanmiddag nog uit het raam: "Hee buurman, is die Passat van jou van vóór 1 januari 1987?"

"Ja, buurman, net als mijn andere Passat, mijn 2 Polo's en 2 Derby's..."

Overigens, je kunt het eens zijn of niet, maar ik proef hier wel een erg hoog "wij/zij"-gehalte... Het moge duidelijk zijn dat de huidige situatie niet vol te houden is, en in mijn ogen gaat elke maatregel wel bij iemand pijn doen.
Dat er beleid wordt gevoerd om meer auto's van de weg áf te krijgen is volgens mij ook voor niemand een verrassing, en laten we eerlijk zijn: in iedere file foeteren we wel eens op iemand die daar op dat moment niet had hoeven of mogen zijn?!
Reply With Quote
Old 21-11-2009, 21:27
Oudelut's Avatar
No personal life

Quote:
Niemand durft het woord neger, moslim, turk, marokkaan, zwart, allochtoon, etc meer in de mond te nemen, omdat ie dan met Hitler vergeleken wordt.

Ach, ik mag al jaren en jaren niet roepen dat Limburgers luie domme papzakken zijn met een groot Calimero-complex, omdat er onvoldoende voor ze gezorgd wordt. Of dat Noord-Hollanders het ware boeren-achterland vormen en dat niet zien vanwege de arrogante plank voor hun kop. Wat is het verschil?
Reply With Quote
Old 21-11-2009, 21:30
Oudelut's Avatar
No personal life

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Dat Wilders nu volledig op de kilometerheffing hamert is naar mijn mening weer een bevestiging van zijn strategie. Ik ben erg benieuwd als deze man in het kabinet komt, of hij ook zijn woorden omzet in daden. Als je al voor een plaats als Venlo geen geschikte kandidaten kan vinden, geeft al aan dat dat niet al te soepel gaat.

Net zoals je kon voelen aankomen dat-ie zou zeggen dat Balkenende maar meteen moest aftreden en nieuwe verkiezingen uit moest schrijven toen hij geen President van Europa werd... Zo doorzichtig, kortzichtig, en vooral precies datgene wat in iedere kroeg wordt gezegd en wat dus stemmen oplevert. Vandaar dus het predikaat populistisch, maar het lukt 'm wel?! Zegt iets over het gemiddelde intelligentieniveau van onze samenleving, ben ik bang?
Reply With Quote
Old 22-11-2009, 00:10
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Oudelut
Ach, ik mag al jaren en jaren niet roepen dat Limburgers luie domme papzakken zijn met een groot Calimero-complex, omdat er onvoldoende voor ze gezorgd wordt. Of dat Noord-Hollanders het ware boeren-achterland vormen en dat niet zien vanwege de arrogante plank voor hun kop. Wat is het verschil?

Ik ken geen enkele Limburger die je op je bek slaat als je "hey, Limbo!" naar hem roept. Andere groepen daarentegen...

Volgens mij kan ik nog steeds Zeeuwse bolussen kopen bij de bakker, of Limburgse vlaai. Negerzoenen zijn echter nergens meer te krijgen.

Domme papzak, of boeren achterlander met een plank voor je kop, zal bij niemand echt goed vallen, Limburger / Hollander of wat anders.

Maar dat is helemaal niet waar het om gaat. D'r wordt gezegd dat Wilders maar overal tegen is, maar nooit eens met een oplossing komt. Door twee standpunten van hem te combineren kun je tot een oplossing voor een deel van het probleem komen.

Of het nou een Turk, Zuid-Afrikaan, Belg of Wit-Rus is, maakt niet uit... als je hierheen komt, pas je je aan aan onze wetgeving, zoek je een baan en leer je de taal. Doe je dat, ben je welkom, doe je dat niet, ga je maar weer terug naar huis. Dat scheelt Nederland en de Nederlander heel wat geld aan uitkeringen, en d'r zullen ook heel wat auto's van de weg gaan.

En dat heeft m.i. met racisme totaal niks te maken, en lost wel al een (klein of groot) deel van het probleem op.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 22-11-2009, 04:20
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

nr 905

@chris,
Old 22-11-2009, 11:49
Miata's Avatar
Miata Miata is offline
Forum Regular

Ik zag deze laatst op geenstijl voorbij komen, en vond m op zich wel goed bedacht
Quote:
Goedemorgen chief, met Gerrit, ik kom een paar weken niet.

Gerrit, jongen, wat is er aan de hand, ben je ziek?

Nee, Hij doet ‘t niet.

Wat een ramp Gerrit, je weet hoe de procedure is?

Ja, ik heb Ze al gebeld maar alle Medewerkers waren in gesprek en de wachttijd bedroeg meer dan 5 minuten. En melden via internet gaat nu ook niet, ik denk dat de server er uit ligt.

Ja, dan zit er nog maar één ding op, en dat is niet zo best.

Ik weet het. Ik heb het electronische enkelbandje al omgedaan en geactiveerd. We wachten nu maar op de bevestiging. Soms bellen ze maar ik hoor dat zo’n telefoontje niet rechtsgeldig is dus ik hoop dat ze een mailtje sturen en dan de bevestiging per post.

Dus je hebt de kinderen ook niet naar school kunnen brengen?

Nee, ik heb de school al proberen te bellen maar daar was ook een wachttijd van meer dan 10 minuten. Ik denk dat er vandaag meer mensen een probleem hebben.

Hoe houden de kinderen zich bij dit drama?

We doen al het mogelijke om ze gerust te stellen. Maar ze kennen natuurlijk het verhaal van de buurman die door het kapotte kastje nu zes jaar moet brommen en waarvan het huis is verkocht voor de boete. Zijn vrouw zit ook al een half jaar in voorarrest omdat zij namens haar man het enkelbandje had omgedaan en de kinderen zitten nu tijdelijk in een opvangcentrum. Gelukkig hadden ze daar die lege gevangenissen nog voor. En dat allemaal net voor Sinterklaas, dus de blagen zijn er niet blij mee. Ze zitten nu angstig te sidderen op hun kamertje. Het positieve is dat ze nu een keer stil zijn.

Hoe is het met je vrouw?

Nou, die had vorige week hetzelfde probleem en ze is nu dus al bijna een week met een enkelbandje aan huis gekluisterd. Dat mens is werkelijk chagrijnig. Ze vertelde dat die hele vrouwenemancipatie weer terug bij af is. Vroeger werden ze met een ketting aan het keukenblok of aan het bed, naar keuze, vastgemaakt en nu zitten ze geketend aan een electronisch enkelbandje.

Ja, wat een gedoe allemaal, maar ja, het is voor het milieu of tegen de files of zo, dus zal het wel ergens goed voor zijn. Wat denk je, ben je er volgende week weer?

Nou, dat weet ik niet. De overbuurman zit al 2 maanden thuis aan het bandje, want je moet wachten op een bevestiging. En Ze hebben het erg druk. dus reken er maar niet op.

Jammer, Gerrit, je was altijd zo’n toegewijde vent. We zullen je missen. Ik zal nog een weekje wachten en als het dan nog niet beter is zullen we je ontslaan wegens onrechtmatig verzuim, dat begrijp je. Je moet je dan wel aansluiten bij zo’n stichting, kastjesleed.nl dacht ik, die namens jou een claim kan indienen. Succes verder en sterkte.

Bedankt chief en tot ziens.

Heb m al aan 2 lui laten zien maar die snapten het helaas niet helemaal
Reply With Quote
Old 22-11-2009, 12:46
cees 2.0 cees 2.0 is offline
Forum regular

Ook even getekend nummer: 1149
Reply With Quote
Old 22-11-2009, 16:32
Melvin Melvin is offline

Haha, absurdistisch, maar grappig
Reply With Quote
Old 22-11-2009, 19:48
breadfan83's Avatar

Die nieuwe film, 2012, had het geloof ik wel bij het rechte end: de wereld vergaat in 2012, alleen niet door natuurrampen, maar door dat kastje.

Goed stukje hierboven!

Quote:
broodfanaat heeft gelijk

Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 22-11-2009, 20:59
Oudelut's Avatar
No personal life

Quote:
Of het nou een Turk, Zuid-Afrikaan, Belg of Wit-Rus is, maakt niet uit... als je hierheen komt, pas je je aan aan onze wetgeving, zoek je een baan en leer je de taal. Doe je dat, ben je welkom, doe je dat niet, ga je maar weer terug naar huis. Dat scheelt Nederland en de Nederlander heel wat geld aan uitkeringen, en d'r zullen ook heel wat auto's van de weg gaan.

Hiermee beweer je dat het merendeel van de uitkeringstrekkers van buitenlandse afkomst is? Kun je dat statistisch onderbouwen? Want ik denk dat je je wel eens behoorlijk kunt vergissen...
Reply With Quote
Old 22-11-2009, 21:08
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer

Quote:
Hiermee beweer je dat het merendeel van de uitkeringstrekkers van buitenlandse afkomst is? Kun je dat statistisch onderbouwen? Want ik denk dat je je wel eens behoorlijk kunt vergissen...

Nee dat beweert hij niet(kan het niet vinden in zijn post)maar is waarschijnlijk wel zo ja.

Ze hadden hier het zelfde moeten doen als in zwitserland 2 maanden geen werk en je kunt vertrekken.

Back on topic

Michael
Old 22-11-2009, 23:02
breadfan83's Avatar

Quote:

Waar zeg ik dat dan?

Ik zeg dat als je hierheen komt, vrijwillig, en weigert je aan te passen, weigert je aan de regels te houden, een baan te zoeken en de taal te leren, dit blijkbaar niet jouw land is. Nederland is in dat geval beter af zonder jou.

Integreer je, ben je van harte welkom.

Doe je dat niet, bespaar je Nederland en de Nederlander weer een uitkering. En gezien toch bijna iedereen met een uitkering geld genoeg heeft voor een auto, bespaar je de welwillende Nederlanders ook weer een plekje op de weg.

Belastingbetaler blij, staatskas blij, automobilist blij, milieu blij, welwillende emigrant blij.
Daarnaast, Wilders blij, Bos blij, Balkenende blij, Eurlings blij.

Verschil tussen allochtone werkeloze en autochtone, is dat die allochtoon vrijwillig gekozen heeft voor Nederland. Hij laat alles bewust achter, en kiest bewust voor Nederland, en kiest er vervolgens bewust voor zich niet aan te passen aan het land waar ie bewust voor gekozen heeft.

En statistieken... 93% van de mannelijke emigranten is na 4 jaar in Nederland nog steeds werkeloos. Voor de vrouwen geldt een percentage van 96%. Dat zei tenminste het CBS vorig jaar, maar wat weten die ook van statistieken hè.

Quote:
broodfanaat heeft gelijk

Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 23-11-2009, 13:19
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur

Goed, dit gaat weer lekker off topic

Voor degene die serieus op de hoogte willen blijven raad ik het volgende forum aan;

driving-fun.nl > REDONZEPRIVACY.NL
that's not patina, that's fucking rust man!!!!

Last edited by Area51 : 23-11-2009 at 13:21.
Reply With Quote
Old 23-11-2009, 13:30
breadfan83's Avatar

Quote:
Originally Posted by Area51
Goed, dit gaat weer lekker off topic

Voor degene die serieus op de hoogte willen blijven raad ik het volgende forum aan;

driving-fun.nl > REDONZEPRIVACY.NL

Daar gaat het tenminste wel on-topic. Een chip die wordt toegedient bij de griepprik...

Ik combineer twee standpunten van Wilders, om een deel van het file-probleem op te lossen en extra uitgaven voor de burger en Den Haag te voorkomen. Daar ging het toch om? Files en centen.

Quote:
broodfanaat heeft gelijk

Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Reply

Posting Rules