|
|||
|
|||
Bedankt!
Je bent de 295e persoon die deze petitie ondertekend heeft Getekend Op naar de 17milj. |
|
||||
|
||||
Bedankt!
Je bent de 315e persoon die deze petitie ondertekend heeft. 20 mensen in een half uurtje, gaat goed |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij kent mn baas niet :P |
|
||||
|
||||
Je bent de 427e persoon die deze petitie ondertekend heeft.
|
|
||||
|
||||
Je bent de 452e persoon die deze petitie ondertekend heeft
|
|
|||
|
|||
Wow vanochtend was ik nog 174... Gaat snel zat!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, laat dat nou mijn buurman zijn?! Hij hing vanmiddag nog uit het raam: "Hee buurman, is die Passat van jou van vóór 1 januari 1987?" "Ja, buurman, net als mijn andere Passat, mijn 2 Polo's en 2 Derby's..." Overigens, je kunt het eens zijn of niet, maar ik proef hier wel een erg hoog "wij/zij"-gehalte... Het moge duidelijk zijn dat de huidige situatie niet vol te houden is, en in mijn ogen gaat elke maatregel wel bij iemand pijn doen. Dat er beleid wordt gevoerd om meer auto's van de weg áf te krijgen is volgens mij ook voor niemand een verrassing, en laten we eerlijk zijn: in iedere file foeteren we wel eens op iemand die daar op dat moment niet had hoeven of mogen zijn?!
|
||||
|
||||
Quote:
Ach, ik mag al jaren en jaren niet roepen dat Limburgers luie domme papzakken zijn met een groot Calimero-complex, omdat er onvoldoende voor ze gezorgd wordt. Of dat Noord-Hollanders het ware boeren-achterland vormen en dat niet zien vanwege de arrogante plank voor hun kop. Wat is het verschil?
|
||||
|
||||
Quote:
Net zoals je kon voelen aankomen dat-ie zou zeggen dat Balkenende maar meteen moest aftreden en nieuwe verkiezingen uit moest schrijven toen hij geen President van Europa werd... Zo doorzichtig, kortzichtig, en vooral precies datgene wat in iedere kroeg wordt gezegd en wat dus stemmen oplevert. Vandaar dus het predikaat populistisch, maar het lukt 'm wel?! Zegt iets over het gemiddelde intelligentieniveau van onze samenleving, ben ik bang?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ken geen enkele Limburger die je op je bek slaat als je "hey, Limbo!" naar hem roept. Andere groepen daarentegen... Volgens mij kan ik nog steeds Zeeuwse bolussen kopen bij de bakker, of Limburgse vlaai. Negerzoenen zijn echter nergens meer te krijgen. Domme papzak, of boeren achterlander met een plank voor je kop, zal bij niemand echt goed vallen, Limburger / Hollander of wat anders. Maar dat is helemaal niet waar het om gaat. D'r wordt gezegd dat Wilders maar overal tegen is, maar nooit eens met een oplossing komt. Door twee standpunten van hem te combineren kun je tot een oplossing voor een deel van het probleem komen. Of het nou een Turk, Zuid-Afrikaan, Belg of Wit-Rus is, maakt niet uit... als je hierheen komt, pas je je aan aan onze wetgeving, zoek je een baan en leer je de taal. Doe je dat, ben je welkom, doe je dat niet, ga je maar weer terug naar huis. Dat scheelt Nederland en de Nederlander heel wat geld aan uitkeringen, en d'r zullen ook heel wat auto's van de weg gaan. En dat heeft m.i. met racisme totaal niks te maken, en lost wel al een (klein of groot) deel van het probleem op.
|
||||
|
||||
nr 905
@chris,
|
||||
|
||||
Ik zag deze laatst op geenstijl voorbij komen, en vond m op zich wel goed bedacht
Quote:
Heb m al aan 2 lui laten zien maar die snapten het helaas niet helemaal |
|
|||
|
|||
Ook even getekend nummer: 1149
|
|
|||
|
|||
Haha, absurdistisch, maar grappig
|
|
||||
|
||||
Die nieuwe film, 2012, had het geloof ik wel bij het rechte end: de wereld vergaat in 2012, alleen niet door natuurrampen, maar door dat kastje.
Goed stukje hierboven!
|
||||
|
||||
Quote:
Hiermee beweer je dat het merendeel van de uitkeringstrekkers van buitenlandse afkomst is? Kun je dat statistisch onderbouwen? Want ik denk dat je je wel eens behoorlijk kunt vergissen...
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat beweert hij niet(kan het niet vinden in zijn post)maar is waarschijnlijk wel zo ja. Ze hadden hier het zelfde moeten doen als in zwitserland 2 maanden geen werk en je kunt vertrekken. Back on topic Michael
|
||||
|
||||
Quote:
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg dat als je hierheen komt, vrijwillig, en weigert je aan te passen, weigert je aan de regels te houden, een baan te zoeken en de taal te leren, dit blijkbaar niet jouw land is. Nederland is in dat geval beter af zonder jou. Integreer je, ben je van harte welkom. Doe je dat niet, bespaar je Nederland en de Nederlander weer een uitkering. En gezien toch bijna iedereen met een uitkering geld genoeg heeft voor een auto, bespaar je de welwillende Nederlanders ook weer een plekje op de weg. Belastingbetaler blij, staatskas blij, automobilist blij, milieu blij, welwillende emigrant blij. Daarnaast, Wilders blij, Bos blij, Balkenende blij, Eurlings blij. Verschil tussen allochtone werkeloze en autochtone, is dat die allochtoon vrijwillig gekozen heeft voor Nederland. Hij laat alles bewust achter, en kiest bewust voor Nederland, en kiest er vervolgens bewust voor zich niet aan te passen aan het land waar ie bewust voor gekozen heeft. En statistieken... 93% van de mannelijke emigranten is na 4 jaar in Nederland nog steeds werkeloos. Voor de vrouwen geldt een percentage van 96%. Dat zei tenminste het CBS vorig jaar, maar wat weten die ook van statistieken hè.
|
||||
|
||||
Goed, dit gaat weer lekker off topic
Voor degene die serieus op de hoogte willen blijven raad ik het volgende forum aan; driving-fun.nl > REDONZEPRIVACY.NL
Last edited by Area51 : 23-11-2009 at 13:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar gaat het tenminste wel on-topic. Een chip die wordt toegedient bij de griepprik... Ik combineer twee standpunten van Wilders, om een deel van het file-probleem op te lossen en extra uitgaven voor de burger en Den Haag te voorkomen. Daar ging het toch om? Files en centen.