![]() |
|
||||
|
||||
![]() E.e.a is door mijn collega mods. al Uitgelegd over het hoe en waarom zo te handelen.
|
|
||||
|
||||
![]() Nou, als jullie 't genoeg vinden.. die discussies, waarom staan er dan vaak mods aan de basis met uitlokkende reacties.
Als jullie 't zelf schoon willen houden hebben jullie daar ook een groot aandeel in, 't moet van 2 kanten komen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je nou een bord voor je kop of wat? Mods hebben ook een mening en mogen deze best uiten het is niet zo dat hun mond ten alle tijde gesnoerd hoeft te zijn. Last edited by Pedaalemmer : 12-11-2009 at 09:19. |
|
|||
|
|||
![]() Mods zijn ook mensen... die hebben blijkbaar ook een oordeel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mish, neem je eens drie minuutjes de tijd om dit hierboven even HEEL rustig door te lezen. Mij is altijd geleerd dat alles vóór het woordje "maar", weggelaten kan worden, als je wilt kijken naar wat echt gemeend is. Alles erna geeft de echte gedacht en het echte standpunt van de spreker / schrijver aan. Na elke keer dat je zelf iets van schuld bekend, volgt weer iets in de zin van "ja maar die anderen!!!", alsof je wilt aangeven dat alles dat jij fout doet, veroorzaakt wordt door anderen of het gedrag van anderen. Ik weet het, d'r wordt de laatste tijd vreselijk veel op je ingehakt, en heel vaak slaat het allemaal nergens op. Langzaamaan word ik er ook een beetje moe van. Het enige dat jij kunt doen is zorgen dat het iets eenzijdigs wordt. Zorg er gewoon voor dat jou niks te verwijten valt, dan staan de mods snel genoeg achter je, en volgt er een "iemand-anders-gate". Zeggen dat je trots bent op je auto, prima! Zeggen dat je een auto hebt gebouwd waar anderen van kunnen leren, not done! Als anderen dat over jou en je auto's zeggen, mag je in je handjes wrijven, maar doe het zelf aub niet. En aub niet meteen als commentaar neertikken: ja maar dat heb ik nooit gezegd! / ja maar die anderen doen net zo goed mee! Laat 't gewoon rusten, dan doet de rest dat ook. Betekent niet dat als jij vandaag niks meer zegt, dat het morgen voorbij is. Dit heeft maanden geduurd, en je zult ook nog een paar weekjes de commentaren moeten aanhoren. Maar ben nou zelf gewoon de verstandigste. ![]()
|
||||
|
||||
![]() zoals ook al eerder vermeld, wij zijn ook niet foutloos,maarLaat ik over 1 ding dan heel duidelijk zijn:
wij hebben al heeel erg veel ingeslikt, en ik denk dat je zal schrikken wat we allemaal hebben getypt maar niet geplaatst/ en verwijderd hebben rond jou persoon. Tis voor ons ook een keer op .... VF draait niet om jouw persoon maar om alle andere Vw liefhebbers te voorzien van info hulp e.d. Als het de gang van zaken hier niet bevalt, kun je altijd naar een ander forum gaan, ik denk dat het meerendeel van de VF leden deze soap onderhand wel heeft gezien.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik hoop dat deze mening een mening is van de totale VF-crew en niet enkel voor Misha geld maar ook voor alle andere azijnzeikers die telkens olie op het vuur gooien. Amen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, inderdaad........iets met die spijker en slaan of zo... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Even eentje erbij halen van 2 pagina's terug:
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Ik geef het op...
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hoe kan je nou zo naief zijn... als dat echt is wat je doet krijg je niet zo'n topic...
Zet naiviteit opzij, en bedenk eens WAAROM er zo'n topic is, of WAAROM mensen jou pesten, wat lag daaraan ten grondslag? Iig niet iene-miene-mutte! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Om even toch wat humor in het topic te brengen ![]() http://www.youtube.com/watch?v=HFkxsauqXS4 http://www.youtube.com/watch?v=pm1X2uHJbR0 http://www.youtube.com/watch?v=XrAe3-JvaIA |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wees gerust, dat is het ook, we staren ons echt niet blind op Misha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gert is een lul en dat weet die dat ik zo over hem denk ![]() Een woord voor dit topic : Peanut !! Voor echte old skool online rellen verwijs ik graag naar dit topic : http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/9346// Goed lezen en dan weet je dat het online gedoe eigenlijk nergens over gaat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de tering, 12 pagina's posten in 2 dagen. maar goed, vanwege mijn post-gemiddelde moet ik dan ook maar even een graantje meepikken van deze soap. dit wordt een record!
(snap er geen ene pest van, maar dat wil ik ook niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Na het lezen van de eerste regel in dat topic vond ik de poster al een geweldige gast! Nu ga ik de rest effe doornemen. ![]() @Kamei, dat is ook de enige reden waarvoor we het doen, postcount! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik hoop inderdaad dat dat je enige reden is chris, want je valt tot in den treure in herhaling. Inhoudelijk zou je aan 1 á 2 posts genoeg moeten hebben
![]() Het lijkt soms wel een sociale werkvoorziening hier...