![]() |
|
||||
|
||||
![]() Textiel zal er nie zo veel opzitten
![]() Lekker bezig Robbert.. gaat hard zo!
|
||||
|
||||
![]() Zet hem vrijdag met zijn wielen op 4 bokken, dan is de complete bodem vrij en kan ik die kaal maken. Dus de oplossing is er!
Het gaat idd wel hard maar eigenlijk nog niet hard genoeg naar mijn zin, ik kom gewoon tijd te kort. Waarom is een week zo snel voorbij? Moet de motorruimte nog verder schuren, bodem verder kaalmaken, bodem in RX-5 en RX-10 zetten, kofferruimte nog verder schuren, frame maken, onderstel compleet eronder uit.... zucht!!! ![]() Vanavond iedergeval frame maken en vrijdag weer verder knallen met de bodem! Heb helaas geen dik foto toestel dus jullie moeten het voorlopig ff met mijn telefoonfoto's doen.. |
|
||||
|
||||
![]() Misschien heeft ie 'n kledingcontainer overreden...?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee helaas nog niet! Maar ga wel ff proberen te regelen dat er toch keer iemand mee mag. komt vast wel goed!
Zaterdag gaan mijn collega's ook verder met strak maken van de lossen delen en vervolgens zetten ze die vast in de grondverf. |
|
||||
|
||||
![]() Zo.. gister avond en vandaag heel de middag flink aan de gang gegaan met de body.
Gister avond ben ik begonnen met uitdeuken en tevens een plek vertint en terug gebracht in de vorm. Sommige deukjes vielen best tegen dus dat nam aardig wat tijd in beslag helaas. Vandaag laatste paar deukjes eruit gespot en verder gegaan met mijn rechter achter wielkuip blank maken want die was nog niet af. Na de wielkuip ook alvast verder gegaan met het schoonmaken en ontvetten van de motorruimte. Mijn collega's hebben vandaag ook de laatste deur strak gemaakt en de andere losse delen in de grondverf gezet. ![]() Aankomende week gaan we verder met de body strak maken/plamuren en schuren! Hier weer wat foto's van de vorderingen!! ![]() Eerst vertint ![]() Toen geschuurd met als resultaat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En tot slot mijn wielkuip rechtsachter, klaar om in de RX-5 te zetten ![]() Last edited by Golf_84er : 23-01-2010 at 16:29. |
|
||||
|
||||
![]() Man wat mooi!
Als je klaar bent mag je met de mijne beginnen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit gaat weer een mooi golfje worden. Super dat je hem zo grondig aanpakt.
|
||||
|
||||
![]() Haha thnx! Ben er ook erg blij mee met de gang van zaken, maarja mag ook wel als ik kijk hoeveel uur ik erin steek voor dit resultaat.
Ennuh.. als deze klaar is ga ik er eerst van genieten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zou ik ook doen!
![]() Blijf 't topic maar net zo goed bijhouden als tot nu toe, dan zijn we al tevreden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee rob! lekker bezig joh.. Nogmaals de opmerking: gaaf dat je met professionele collega's samen kunt werken! nog even en je kunt jezelf promoten als volksforum-plaatwerker!
Houd dit tempo vol he! W'see komt sneller als dat je denkt...
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad Ampi, zelfs de hotelovernachtingen zijn 'bijna' geregeld, ook aan jou denken we! Ookal kun je maar een paar daagjes.
|
||||
|
||||
![]() Hey Ampi, ja ik weet dat W'see steeds dichterbij komt en ook snel. ik hou dit tempo er ook zeker in en probeer zelfs nog sneller te gaan. Alle vrije tijd die ik heb probeer ik erin te steken!
Ben blij als het hotel geboekt is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks freddy!
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit robbie!tempo zit er toch aardig in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo goed bezig hier ziet er allemaal goed uit
![]() en hij werd weer wit toch? |
|
||||
|
||||
![]() Dank je! Ja hij wordt weer origineel Alpine Weiss. Morgen avond er weer mee aan de gang, body strak maken en motor ruimte ontvetten.
Roy jij ook nog succes met je project! |
|
||||
|
||||
![]() Al concreet wanneer die viezerik wordt gespritzt Robbert?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je jij ook succes. maar even een vraag, waarom zou je hem niet in die golf 5 kleur wit doen is volgens mij een beetje parlemour achtig die ik bedoel. |