|
|||
|
|||
Misschien een keus maken uit je foto's? IMHO zijn ze allemaal beetje hetzelfde..
Enne, hij is behoorlijk wit |
|
|||
|
|||
lol...ja idd misha de onderkant staat er niet op
gaat er toch om dat je auto goed kan bekijken vanuit alle hoeken. Gwn mooie foto's met weinig afleiding van subject. O ja nogmaals...dikke bak. Miss nog een paar mistlampen in de bumpert? vind die vlakjes maar raar he |
|
||||
|
||||
Zijn er in Oss, zo weinig drempels of ? Heb je hem voor de shoot wat lager geschroeft ?
Dit is niet te doen in Geldrop. Mooie foto's/jetta
|
|||
|
|||
Ik vind 'm dik!
|
||||
|
||||
dikke poep
|
||||
|
||||
Drempels genoeg in Oss.. bandjes zijn net zo smal en plat als elke andere 165/40-16
Hij is inderdaad behoorlijk wit.. dat was een beetje de look waar ik voor gegaan ben Bedankt in ieder geval, ik vind de foto's wel oke.. zo'n leeg industrieterrein is toch niet zo'n heel geschikte locatie.. maar ze raken een beetje op, fatsoenlijke locaties om wat nette foto's te schieten.. ben overal al geweest
|
|||
|
|||
Erg vette auto!!!!
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Kom eens in het heuvelachtig limburg kijken, mooie plekjes genoeg
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, moet nog eens een keer bij Erik langs voor wat foto's van zijn bolides, komt goed
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit broeder. Eindelijk een keer wat 'echte' foto's. De auto staat inmiddels al bijna 3 weken op de stoep.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wacht dan nog even dan zorg ik dat we beide daar zijn haha, woon niet ver van Erik af. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een pokke wegen om te rijden daar! Snap nog steeds niet dat Misha zo rondrijd. Maar goed, dikke bak maat, het totaal plaatje is er geslaagd. Wanneer kom je bij mij langs om te schieten, als er sneeuw ligt?
|
||||
|
||||
Quote:
Als er sneeuw ligt is misschien wel het dikste voor mijn Jetta, white on white on white Ik zou zeggen laat maar weten wanneer Erik, ik kom gerust langs.. let me know when! Dan neem ik ook gelijk even je Worthersee-DVD mee
|
||||
|
||||
Tjonge jonge, heeel erg dik!! Ik dacht dat ik dezelfde bandenmaat had, maar hier op die witte teledails lijken ze nog platter!
SUPER |
|
||||
|
||||
Het is weer herfst
Vandaag nog wat pics gemaakt voor de site die eraan komt, ook wat kiekjes met een paar auto's: Binnenkort meer op de website
|
||||
|
||||
valt toch niks tegen het herfst kiekje
toch niet voor niks rondjes gereden..... ben benieuwd na de rest van de foto's |
|
||||
|
||||
Check de site anders even Rick.. Ampi, Meijer en de Golf zijn geupdate
|
||||
|
||||
Quote:
ziet er goed uit!! nu alleen nog de welbekende 'herders' updaten |
|