|
||||
|
||||
@ De Limburger : Dat kratje is welkom , dat weet je.
@stangls : zekers stoere wagen , al is het alleen al omdat je ze bijna niet meer ziet. @FunkyF : die ratel vast houden wordt inderdaad steeds moeilijker , ook vanwege de tranen van het lachen. Maandag is mijn collega weer terug en dan gaan we beginnen met schuren en plamuren , dan gaat het het echte werk dus beginnen. Tijd dringt want de zomer komt eraan. Gr
|
||||
|
||||
Ik volg iedere posting in dit topic met grote interesse, maar voel idd ook niet de behoefte om na iedere kleine update weer te reageren dat ik het mooi vind?!
Enneh... Je kunt ook teveel informatie communiceren, hè?! Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, ben je mijn post aan het verkrachten?
|
||||
|
||||
Quote:
En die van De Limburger? hahahahaha Gr
|
||||
|
||||
Vandaag de verlichting verder aangesloten. de rem lichten doen het nu ook. alleen nog de achteruit verlichting en dan is dat ook weer klaar.
Gr
|
||||
|
||||
Zowww.zit een hoop werk in!!
|
|
||||
|
||||
Schuren begonnen
Gister eindelijk begonnen met schuren.
Gisteren Vandaag: Wat een K*T werk om dat schuim onder de motor kap weg te krijgen!! Zo dat was het voor vandaag. Morgen nieuwe dag en weer veel werk. Gr
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Cloontje, en gelukkig is de sleutel terecht..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Golden power en peuken, dan kan je een tijdje doorgaan |
|
||||
|
||||
Quote:
Mannen / klus brandstof
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zijn al hele auto's door gebouwd in de helft van de tijd .....of was het nu de dubbele tijd? Er gaat niets boven de lekkere lucht van Golden Shower samen met een smog-gordijn tijdens het klussen... Iig goed bezig, ligt een goed tempo op bij jullie! mach weiter so....! |
|
||||
|
||||
goed bezig, petje af voor het 'buiten werken'
P.s. gaat dat wel goed, in de vrieskou met plamuur?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb een heater in de tent staan. vanavond komt er nog een 2de heater in de tent erbij. het is verbazingwekkend warm in de feesttent. De mix van verband gas , golden shower en sigaretten rook is ultiem!! Gr
|
|||
|
|||
Quote:
Als je die golden power vervangt door heel veel bier |
|
||||
|
||||
Quote:
Krijg je niets meer gedaan hahahaha. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
iemand trouwens nog goede ideeen om die plak zooi van de binnenkant van de motorkap af te halen?
Gr
|
||||
|
||||
Lost het niet op met stickerverwijderaar? Of terpentine/wasbenzine?
|
|
|||
|
|||
heb je een auto waar de motor kap in past? ding ff achterin gooien naar een wasbox rijden en ding ff goed afblazen met warm/heet water dan word ie brandschoon. kun je het best ff doen waar je een beetje uit het zicht bent van de camera s. de meeste eigenaren van de wasboxen zijn niet zo blij als je dit doet, maar werkt wel super snel, paar minutjes brandschoon.
|
|
||||
|
||||
@ pewi vwteam : helaas heb ik geen auto waar dat inpast.
@ boeie : ik had aceton al geprobeerd maar dat had geen effect. bedankt voor het mee denken. Gr
|
|||
|
|||
mmm das jammer, ook geen mogelijkheid om dat ff te regelen?! scheelt je veel ellende en tijd. zo maken wij ook altijd motoren, versnellingsbakken, motorruimen brandschoon. onze verhuurder heeft zo grote hogedruk reiniger water temp tot 180 graden gegarandeerd brandschoon.
|