|
||||
|
||||
gelijk afhandelen.. als hij ze ter plekke niet wilde invullen stond de politie eral bij.. waarom wachten?
|
||||
|
||||
had idd ook gelijk de cops gebeld,was toch mooi gek om weg te gaan als er iemand tegen m'n trots aangebanjerd was...
wel zonde,maar zal wel weeer netjes gefixed worden?
|
|||
|
|||
als ie morgen niet wil tekenen heeft ie het aan zen rekker
|
|
|||
|
|||
k zal eens wat goe nieuws posten:
de papieren zijn ingevuld, de papieren zijn aan de verzekering gegeven, ik moet juist nog beslissen bij welke carrosier ik ga. en dan heb ik er normaal geen last van(financieel) wss krijg ik dan wel zo'n gedrocht van een vervangwagen maar who cares... daar net met een maat erbij met de gti naar huis gereden en hij deed dat voortreffelijk, beter dan anders zelfs. Dankzij de nieuwe velgen trilt hij niet meer aan 120 en dat is nog zo fijn. komt wel in orde met deze golf |
|
|||
|
|||
ik heb reeds 1 van de bbs'en voorzien van een nieuw lakje:
primer: wat zijn zo'n bbs'en rot om te schuren |
|
|||
|
|||
grote update:
iemand was tegen de golf gereden: Het had normaal gezien 402€ excl btw gekost om zoiets te maken. Het is perfect gemaakt, dus ik weet al waar ik volgende keer ga voor mijn carroserie. compressie is gemeten: cilinder 1: 10.4bar cilinder 2: 10.3bar cilinder 3: 10.3bar cilinder 4: 10.7bar gezien het verschil bij de onderlinge cilinder weinig is, en de waarde goed kan ik met trots verklaren dat ik nog een gezond blokje heb. het lektestje was eigelijk overbodig gezien de compressie goed was. Maar we hebben het toch gedaan, maar ben de exacte waarden vergeten opschrijven. alles lag tussen de 4 en 8procent lek was dus ook heel goed is voor zn km's. werken die gedaan zijn: -grill beter vastgemaakt -lichten laten afregelen -gti lip erafgehaald en opnieuw gemonteerd dit zou mijn probleem wel eens kunnen oplossen: -vw activ luidspreker kapjes -olietrechter voor de pijlstok -rubbers voor de klinken -carterpakking -carter -carterbout en koperen ring -Castrol GTX 15W40 olie -Norauto oliefilter - 2* nankang NS-2 185/55/15 Toen naar de keuring geweest, en blanco gekeurd :tu: paar foto'kes aan de gavers: ziezo, dat was het voor ff |
|
||||
|
||||
dik voor mekaar weer
|
|||
|
|||
up to date brengen:
vervangen intussen: -bougiekabels -bobineleiding -rotor -verdelerkap -identificatiesticker -veerschotels vooraan -cardanhoes zal de komende maand vervangen worden: -stuurstangen(heb nu slechts 1 regelbare, dus worden 2 regelbare) -remschijven en blokken: ze zijn bijna op en dus komen er brembo's in de plaats -anti-rollstangen van eibach steken -banden vervangen mijn eerste prijsje onlangs gehaald; best of OEM photoshoot gehad met een semi-prof fotograaf: zo dat was het weer |
|
||||
|
||||
Semi pro? Zijn best lekkere foto's anders
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
brembo's:
één kant gedaan: andere kant klaar: achteraan ben ik nog bezig :| klauwen: gereviseerd en nieuwe geleiders etc schijven: OE brembo's remblokken: ferodo ds2500 racing bouten en borgingen allemaal vernieuwd met OEM vw onderdelen |
|
||||
|
||||
netjes,al een tijd niet meer gevolgd
gefeli met je prijs!
|
|||
|
|||
proper golf zeer nette GTi
ik hoop mijn 16v ook zo orgineel te krijgen groetjes |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je prijs
Maar je hebt ook een verdomd mooie Golf, die het zeker waard is
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt man, intussen weeral wat upgrades gedaan: -draagarm -voorwiellager -stuurstang -thermostaat -rubbers achter de achterlichten -koelvloeistof reservoir aangepast en gemonteerd -ruitensproeiervloeitstofreservoir gereinigd en terug gemonteerd, en opgevuld. -motor ruimte schoongemaakt -remvloeistofreservoir schoongemaakt en bijgevuld foto's van de werken: de rubbers van de stabilisatie stang vervang ik nog niet omdat ik zowiezo deze winter een eibach anti-roll kit wil steken en daar zitten rubbers bij in de kit. vordering van de werken: subframe opgekuist en behandeld voor een groot deel, de andere kant doe ik als ik de andere draagarm vervang (binnekort dus). nieuw spul: In den beginne(2009): before: after: helemaal proper |
|
|||
|
|||
beetje onder de matten gekuist:
toen een chassisbrace gemaakt, afgewerkt, matten terug geplaatst. interieur komt terug origineel 1987 maar dan zonder achterbank en hoedenplank |
|
||||
|
||||
Quote:
zijn idd mooie foto's alleen wel veel overbelichte plekken erin dus o ook de semi pro moet nog leren |
|
||||
|
||||
maar het hele topic door gelezen, erg knap gedaan en een mooie gti is het nu! nu jeukt het bij mij ook om mijn gti terug te krijgen van de spuiter
|
|
|||
|
|||
Quote:
succes met je project vandaag verder gegaan in mijn upgrade-woede: short shift kit: schakelweg is nu korter, en iets mechanischer maar zo heb ik het graag! Natuurlijk met dit weer nog maar weinig kunnen testen... echt een ei'tje om te installeren: Dan ook nog een versterkte motorsteun gestoken, en deze doet echt prachtig zijn werk, de motor beweegt nog iets maar heel weinig tgo de oude een groot verschil! Jullie gaan het verschil niet zien, maar TERUG een nieuwe KVS reservoir, met nieuwe dop en nieuwe sensor, dit keer geen geplak nodig! Dit werkt ook alweer... dankzij deze bende die de auto heeft verlaten: |
|
||||
|
||||
netjes,heb toevallig 2 weken terug in de auto van de vrouw ook zo'n schakelwegverkorter geschroefd,bij clausvonessen weg....
vind het super fijn schakelen nu,ze klaagde over de lange slagen,nu is het echt klik-klak.