|
||||
|
||||
deze staat hier in de garage (foto van de site geplukt, is identiek aan de mijne)
is eens iets anders.... |
|
|||
|
|||
Ne moto zonder uitlaat
Kan je het echt een volwaardige motor noemen? Of is het eerder een brommertje voor rond de kerk? |
|
||||
|
||||
gaat makkelijk mee met een 500cc benzine, tot 180km ver in range
settings van de controller kunnen gewijzigd worden voor wat meer 'performance' wat dan wel inboet in km'ers echt best leuk om mee te rijden |
|
||||
|
||||
Lijkt me me idd een aparte ervaring.
Horen mensen je aankomen? Zal ook wel flink koppel hebben Heb zelf een GSX R srad 600cc....... is ook leuk |
|
||||
|
||||
Quote:
die gsx r haal ik niet in is echt een apparte ervaring. in de zomer even met 4 zero's aan de nederlandse kust gereden (ergens dicht in de buurt van alkmaar, weet niet meer hoe die stad noemde) en de mensen liepen tegen elkaar aan omdat ze zo aan het staren waren ikzelf ben geen 'hardcore'motorrijder, missch ook daarmee dat het me niet stoort. zalig om een ritje te maken 's avonds en even hoofd leeg maken... dus niet zeuren over een moto moet je horen brullen enzo, zegt me niets Schoonvader rijdt Tesla, ook zalige auto, maar je moet even de (benzine)knop omdraaien... je moet inderdaad je echt bewust zijn dat mensen je niet horen, vooral in luidruchtige steden zoals brugge (bussen, radio's, pizzabezorgers,...) waar mensen zomaar van tussen 2 auto's de straat op lopen. maar valt al bij al echt goed mee. |
|
|||
|
|||
hierbij mijn motor
een BMW Gs in zomer en winter uitvoering |
|
||||
|
||||
dankbaar werk als je die aan het wassen bent haha
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hmm, dan ga ik tegen die tijd maar weer eens een ritje Drachten maken |
|
|||
|
|||
Het wordt tijd voor de zomer!!!
Nog even de oude van mijn broer, loud pipes saves lives! http://www.youtube.com/watch?v=qaFTwQHZemA http://www.youtube.com/watch?v=fdEHvP1tgwM |
|
||||
|
||||
Lekker geluidje hoor!
Heb nog de standaard uitlaat op mijn CBR maar binnenkort maar eens gaan zoeken naar een leuk sportdempertje |
|
||||
|
||||
Jongens kalm an he?
Het was vandaag weer even lekker weer, maar alle Rossi's en Doohan's zijn al weer wakker...
|
|
||||
|
||||
Ik kreeg ook wel weer een beetje kriebels met dit weer ja
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik reed vanmiddag achter een Kwaak die even de bandjes wilde warmen, met z'n vriendin achterop... die schrok er zo van dat ie bijna op z'n plaat ging De rechte stukken gingen beter, maar dat kunnen we allemaal. Ik laat em voorlopig nog ff staan tot het asfalt wat warmer is |
|
||||
|
||||
Quote:
Jardin pijp klinkt heerlijk De Yzf blijft ook nog ff staan tot betere temperaturen..
|
||||
|
||||
Quote:
Blijft machtig mooi zo'n Daytona 675, heb er op het circuit in Lelystad mee gereden Mijn oude Daytona (955i): Helaas is het motorrijden voorbij vanwege gezondheidsredenen Daarom staat ook nog steeds de volgende Duc te koop, als iemand er een koper voor weet of zelf geinterresseerd is: Het is een 550cc Pantah die al een poos stil staat en dus wel wat aandacht nodig heeft, iets wat voor elke Duc opgaat natuurtlijk Prijs 1750 euro Inruil, ruil of evt. bijbetaling van mijn kant, van een kever kan ook. PB me maar. Last edited by BeetleGrandDad : 19-02-2013 at 11:22. |
|
||||
|
||||
Tijdje stil gestaan, accu stuk...nieuwe accu erin (motobatt = aanrader!) en voor die 200 euri die ik er ooit voor gaf,
gaan we het 3e seizoen in;
|
|
||||
|
||||
Geinig voor weinig
Zo kwam ik de mijne van de week nog tegen in de schuur... Maar ik denk niet dat die gaat rijden dit seizoen, dus moet ik het nog maar even doen met de GPZ900 van 350 euro |
|
||||
|
||||
Leuk ding,succes.
Maar waar is dat frame van dat in de greppel ligt? |
|
||||
|
||||
Minibike.
|