![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou wel gruwelijk dom zijn om nu te gaan rijden met de jet als je geen papieren hebt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het gaat er toch niet zozeer om of je de papieren fysiek bij je hebt, maar dat hij geregistreerd staat als goedgekeurd.
Als je je kan legitimeren dan is het meestal geen probleem als je de kentekenpapieren niet bij je hebt, ik heb er in ieder geval nooit een bekeuring voor gehad. |
|
|||
|
|||
![]() auto papieren hoor je gewoon bij je te hebben dat je er tot nu toe geen problemen mee gehad hebt is gewoon geluk !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk eens uitgevoerd wat ik al een tijd in m'n bol heb, beetje US look creëren.
Matzwarte plaat met 'dubclub' (het groepje hier uit Oss) en een kleine US plaat. Ik weet nog niet echt wat ik ervan vind, even wennen denk ik: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het vet staan! Misschien een US bumper erop?
|
|
||||
|
||||
![]() Ja heb ik wel aan zitten denken .. maar ik denk dat ik het zo laat, keer wat anders
![]()
|
||||
|
||||
![]() Anders een dikke (mat zwarte) oliekoeler voor je nummerplaatuitsparing.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super mooie Jetta heb je, ik zou alleen de kentekenplaat houden waar hij normaal zit maar echt mistaan doet het in ieder geval niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het geen porum, en het is wel erg vragen om boetes op deze manier.
|
|
|||
|
|||
![]() Vragen om problemen of niet, het ziet er wel erg dik uit !
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb in de normale houder die matzwarte Dubclub-plaat zitten en heb de originele plaat achterin liggen.
Heb ook een plat schroevendraaiertje bij dus mochten ze zeuren zit de gewone er binnen een minuuutje weer in! Je moet her en der een risico nemen om het leven interessant te houden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vindt ik ook hoor.
Ik rij met blauwe platen op een 83'er en heb de gele platen achterin liggen met een schroevendraaier ![]() Maar is je auto ook te bewonderen op de meet in Dinxperlo? |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het geen gezicht, zet er dan een US bumpert op.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en je portefeuille wat lichter te maken, de politie weten in ieder geval al wie je bent dat praat wat makkelijker !? ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Dalijk kan je moeder wéér gaan bellen met de blauwen whahaha
wielen staan leuk maar ook die stickers...ditchen die rommel!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
![]() ik zeg: Gewoon de normale platen erop. Anders idd een us bumper. Dit ziet er niet uit (mijn mening).
Verder super netjes !!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik hou het voorlopig zo, ik vind het best leuk.. 't is ook zo weer terug veranderd.
US bumper gaat 'm niet worden, dat spul vind ik intussen wel mooi geweest .. Ik ga wss niet naar Dinxperlo met de Jetta, tenzij de papieren morgen in de bus vallen.
|
||||
|
||||
![]() Papieren zijn binnen, morgen Dinxperlo met de jetta!
Hoezee! Heb trouwens ook het nieuwe APK bewijs, 16 augustus 2010! Zelfs een vermelding dat hij is goedgekeurd door de RDW..
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 27-06-2009 at 12:55. |
|
||||
|
||||
![]() Beters dat je de papieren hebt ! zie je morgen in Dinxperlo
![]() Gr Joey
|
||||
|
||||
![]() gulukkig maar! rijd je morgen vanuit oss of ergens anders? anders kunnen we misschien met z'n alle rijden? we horen het wel.
Gr Tieske