![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Vento: Mooi project!
![]()
|
|||
|
|||
![]() hoihoi
sorry voor de laate reactie ![]() ??? Die advertentie met die F and I met Jetta-front, bedoel je? Ja die uit haaksbergen. huh?! Je hebt nu een cabrio en je wilt een F and I, maar je hebt nog niet eens een rijbewiijs??? Neej idd ik heb al 3 golfjes gehad maar ben druk bezig met rbewijs ![]() Daarom heb ik dus ook nog mooi de tijd om er een te zoeken ![]() Ja-ja; klein beginnen! Moest ik ook... Ja idd haha Foto`s zien er goed uit ![]() Vindt het wel mooi foto`s in het scheme. En ook een mooie achtergrond. mvg richard |
|
|||
|
|||
![]() Leuk zo'n F&I, ik ga zelf ook op zoek naar zo'n ding.De 90pk versie, moet toch een Golf hebben voor erbij.
|
|
||||
|
||||
![]() UPDATE 2 juni 2009:
rolkooi Vandaag heb ik een rolkooi in de GTI Fire and Ice geplaatst. Deze heb ik zaterdag, op weg naar Witteveen (D) opgehaald in Zwolle. (Wéér een weekendje weg met 'de vrouw'; èn naar de AllCar Meeting in Ruinen geweest) De rolkooi bestaat uit 4 delen van gepolijst aluminium: een 'rek' voor achter de stoelen, twee zijbeugels langs het dak naar de achterveerpoten en een verstevigingskruis in het midden. Het geheel wordt met bouten en moeren aan elkaar gezet. Zodoende hoef je (met een beetje handigheid) niet eens je stoelen te demonteren ![]() Eerst moesten de hoedenplanksteunen er natuurlijk wel even uit, maar na een uurtje klooien, zat-ie er in: van achteren zie je het verstevigings-kruis goed Hij zit gewoon klem tussen dak, vloer en veerpoot-kolommen; zodat er gelukkig niet in de carroserie geboord hoefde te worden. Natuurlijk moesten er wel stukken uit de hoedenplank-steunen worden gezaagd, dus had ik een extra setje op de sloop gehaald. De originele zijn bekleed en die wil ik niet ver n#*ken. De 'slopers' heb ik dus 'ff aangepast' en deze worden t.z.t. wel eens bekleed... de donor-hoedenplankdragers uitgezaagd Als het moet, kunnen er nog steeds mensen achterin, maar dan moet je wel een beetje naar het raam hangen, maar het kÃ*n... Ik heb het zèlf getest ![]() Je voelt je dan wel erg opgesloten... Op de volgende foto zie je ook nog de paarse 'SCHROTH' gordelhoesjes, die ik toevallig vorige week in de aanbieding-bak van 'Jim Barend's autoshop' in Haarlem tegen kwam voor € 10,- ![]() dit ziet er wel 'racy' uit, of niet?! Als het goed is, blijft de GTI voorlopig wel zo! dus: later weer meer? PS: Ik heb nog ff wat foto's gemaakt, toen het allemaal klaar was, natuurlijk! ![]() Hier een paar daarvan: ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 02-06-2009 at 19:26. |
|
|||
|
|||
![]() Hoihoi
Weer een dikke UPDATE ![]() Staat er erg goed de rest van de fire&ice. Is echt een mooie look zo ![]() met de jetta grill en F&Ivelgen. Ga je de orignele nog aanpasen of- trek je zelfde soort doek erover? (over de aan gepaste). Vraagje kan je nog achterin ziten? gr richard |
|
||||
|
||||
![]() 'T ziet er weer goed uit René, heb je helaas niet gezien op de meeting was je met de vento ?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen!
Waar heb je dat rolkooike gescoord? en wat was de prijs? Ben er ook naar opzoek maar de prijzen zijn gewoon ongehoord hoog! Wel veel respect voor je auto! en nog proficiat met je APK! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ThanX! Dat 'rolkooike' heb ik 'gewoon' op Marktplaats gevonden! Ik zeg niet wat ik er voor heb betaald, da's niet zo handig als ik hem ooit weer weg doe... ![]() Het schijnt dat ze nieuw € 300,- Ã* € 400,- kosten; correct me, if I'm wrong!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() rene!
ziet er sportief uit jonge! cant wait to see it in real! ![]()
|
||||
|
||||
![]() gaaf die rolkooi
![]()
|
|||
|
|||
![]() heb het hele topic eens door gelezen wat een mooi verhaal
die rolkooi ziet er netjes uit ook netjes in gebouwd mvg mike |
|
||||
|
||||
![]() Weer druk bezig geweest zie ik!
Ik moet mijn topic ook nog steeds eens bijwerken, haha! Mooie aanpassingen, maar ik echt niet bij je achterin zitten, een schedel kan volgens mij niet zo goed tegen het terugkoppen van een alu-buis ![]() |
|
||||
|
||||
![]() UPDATE 6 juni 2009:
(je denkt 'af is af', maar zo'n project is eigenlijk nooit af... zo af en toe kom je weer iets tegen, dat je tòch wil hebben en daar ga je weer... ![]() heerlijk, helder,... Heldere wit/rode achterlichten is (was?) erg 'trendy', maar toch niet helemaal mijn ding voor op de GTI... Maar toen ik de heldere smoke/rode exemplaren zag, hier op het verkooptopic, dacht ik: da's toch een beetje 'fire and ice', maar dan in een 2009-jasje! Wat vinden jullie? (ik houd m'n hart vast...) wèl smoke/rood, maar dan 'clear'! poetsbeurt Volgende week woensdag ga ik ff bij een vriend langs, voor een poetsbeurt; mooi nog voordat ik ff bij de avondmeeting op de 'food-strip' in Amsterdam ga kijken, vrijdag 12 juni ![]() Hij werkt als autopoetser en voor mij is er natuurlijk een speciale prijs ![]() Ik voel weer een fotosessie aankomen... later nòg meer!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() kijk dat ziet er mooi uit. Wordt steeds beter.
Nou ik zeg alvast tot volgende week vrijdag dan! Bij Foodstrip. Kijken of die echt mooi glimd. Gr |
|
||||
|
||||
![]() achterlichten staan top
![]()
|
||||
|
||||
![]() Strak kontje zo
![]()
|
|||
|
|||
![]() hoihoi
![]() Ziet er goed uit met die achterlichten Alleen persoonlijk vind ik dat het smoke wel donkere mocht ![]() Maar ziet er zeker niet slecht uit ![]() greetz richard |
|
||||
|
||||
![]() vind ik eigenlijk ook, maar ja; het is niet anders... Ik ga er nix op spuiten in ieder geval!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoihoi Ja idd ![]() Ik hou ook niet van gespoten lichten ![]() Misschien kom je wel een keer een mooiere set tegen. Ik vind die donkere Hella lichten mooi ![]() greetz richard |
|
||||
|
||||
![]() ik vind dat donkere er juist niet mooi op staan omdat je lak ook donker is,top-oplossing zo
![]()