|
||||
|
||||
Viel op zich mee, had al eens gezien dat de auto in het verleden verkeerd op was gekrikt. Dacht dat het op zich wel meeviel, maar de rotterij strekte zicht uit van het punt waar de achteras op het chassis zit tot ongeveer 40cm verderop, aan de rechterkant. Gelukkig allemaal uit het zicht op een stukje wielrand na, maar er was wel een dag laswerk aan (van een pro).
Er is nog meer weggeslepen dat dit trouwens. Zal ook nog even een foto maken van het vernieuwde stuk Last edited by Arne : 17-12-2009 at 13:57. |
|
||||
|
||||
Hmm, deze modellen hebben er dus ook last van. Mijn 32er had ook op dezelfde plek. Andere kant nog goed?
|
||||
|
||||
Andere kant is prima in orde, gelukkig. De auto gaat binnenkort terug naar deze lasser om helemaal in orde gemaakt te worden, her en der worden wat roestplekjes en schadeplekjes weggewerkt.
|
|
||||
|
||||
Kwam net in t dorp een goed gare 32b tegen. Even ernaast gezet voor wat foto's, kun je goed t verschil in hoogte zien :o
|
|
||||
|
||||
Oh dat ding, rijden 2 bejaarden in toch? Is helemaal vaalrood.
|
|
||||
|
||||
En roestbruin, door de bestuurdersdeur kun je heen kijken, niet normaal
|
|
||||
|
||||
Erg leuk topic om door telezen
Mooie coole details , erg vette passat |
|
||||
|
||||
Nieuwe update: Via ReBo kreeg ik van t weekend een tip dat er ergens op een sloop een zelfde 32b op de stapel lag. Gisteren de stoute werkschoenen aangetrokken en er heen gereden, half uurtje lopen zoeken maar daar lag ie dan. Ingebouwd tussen de Seats en BMW's, en een Caddy 2 op zn dak
Heb m zo veel mogelijk gestript van deurrubbers, en allerlei kleine bruine interieurdelen. De auto had ook een trekhaak, die ga ik er van t weekend maar even afzagen, aangezien de auto op de grond in de modder lag kon ik er helaas niet op een normale manier bij... Verder kwam er vandaag een pakketje binnen uit Duitsland met hierin een mechanische G Nokkenas uit een DX, voor iets meer pit |
|
||||
|
||||
Leuke up-grades dan binnenkort.
|
||||
|
||||
Volgende aanpassing wordt:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Je vergeet de Daewoo's . . . ik heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien . . . gelukkig wel op DE plaats waar ze horen Quote:
Het was echt een bende daar . . . mijn puma's waren echt gewoon verzopen . . . nu zijn dat ook niet echt "sloperij" schoenen, maar toch . . . Vergeet je ook het reservesetje niet waarvoor ik je belde !! Aan de voorzijde, op kniehoogte . . . die je al had Goed dat je toch nog iets van waarde hebt weten te vinden, heb ik tenminste geen belminuten verspild . . . |
|
||||
|
||||
Leuke wagen hoor~!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gastank of trekhaak?
|
||||
|
||||
Beide
Vandaag met Arne die trekhaak wezen halen, wat een werk zeg, met 2 noodkrikken de auto opgekrikt, hij tordeerde helemaal |
|
||||
|
||||
Quote:
Wie, Arne of de auto?
|
||||
|
||||
Wederom. beiden
|
|
||||
|
||||
Gisteren mn Hazet klepstelgereedschap binnengehad:
Klepstoterplaatjestang: Hefbomen, een voor pre 1983 motoren, een voor na: Verschil tussen de twee varianten van de hefbomen: En dat werkt zo: Ook nog zo'n 200 plaatjes erbij in alle mogelijke maten :W Gisteren meteen gebruikt, ook ontsteking opnieuw afgesteld. Auto loopt nu echt heerlijk, G-nokkenas zit er ook in 8) |
|
||||
|
||||
mooie tools,wij gebruiken op het werk dezelfde....
|
||||
|
||||
Idd, werkt heerlijk. Ebay.de zijt weer geprezen, heb er echt lachwekkend weinig voor betaald
|
|
||||
|
||||
Ontsteking trouwens met deze oldschool Optilux stroboscoop afgesteld:
Inclusief toerenteller Retro gereedschap ftw. Ga nu op zoek naar een mooie ouderwetse gereedschapskar. |