|
||||
|
||||
Ja, wij zien jou ook wel kijken hoor Cor
Quote:
|
||||
|
||||
Weer een leuk item voor de meeting van volgend jaar.
|
||||
|
||||
maak er een levensgrote kartonnen pop van en zet 'm bij binnenkomst
|
||||
|
||||
ja, foto's maken kan die wel!
|
||||
|
||||
Als de mannen van MIVW zo feesten zijn ze vast in A'dam (http://www.amsterdampride.nl/) te vinden eerdaags!!
|
|
||||
|
||||
Thnx heren
|
||||
|
||||
Quote:
LEKKER BATSE OF NET JONG!!! |
|
||||
|
||||
Foto's doen het nog niet op de site.
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij wel, is je Adobe Flashplayer wel up-to-date? En een beetje geduld doet ook wonderen, mijn PC moet ff laden voordat alle foto's er staan.
|
||||
|
||||
@ jurgen: heel goed!
top!
|
||||
|
||||
Mooie foto's mannen!
|
|
||||
|
||||
man man man zitten echt super mooi foto's tussen, baal dat ik niet ff kon gaan kijken...word weer een jaartje wachten
Last edited by Pedaalemmer : 01-08-2008 at 11:27. |
|
|||
|
|||
Niemand die mijn lieve trouwe tijdelijke slome daily ff op de foto heeft gezet .
|
|
||||
|
||||
boeieh
De mijn ook niet
Zet ik m zelf er ook maar bij |
|
||||
|
||||
By deze van mij ook nog een late reactie...
Het beviel ons goed om van te voren in Holidday Inn hotel te zijn geweest. De Meeting was echt super en elke x beter/mooier en exclusiever autos aanwezig!!En vond echt hoog niveau allemaal.. Cor/Emiel en rest van MIVW super bedankt voor deze meeting en was ook nog eens gelukkige met 2e prijs MK3 klasse wat ik niet had verw8.. Vergeet niet dat de delegatie van MIVW hun eigen auto's ook nog steeds super zijn en beter/mooier worden...TOPPIE Enige nadeel maar dat had ik in de vorige 23 pagina's al gelezen was de catering,maar daar konden jullie zelf nix aan doen.. Ben weer blij met het polsbandje en blijf hem net zo lang weer omhouden tot dat hij stuk gaat....helaas is de zwarte stuk en heb de oranje nog en reserve van dit jaar!!!! Iedereen gefeliciteerd met behalen van prijzen en bedankt voor alle mooie Foto's die gemaakt zijn!!!! |
|
||||
|
||||
Zo heb ff 20.583 foto's zitten bekijken... zitten echt uber mooie auto's en pics tussen zeg.
Ik moet zeggen dat ik deze auto wel heel erg mooi vind:
|
||||
|
||||
Quote:
Gast! it's nice!
|
||||
|
||||
Hadden opa en oma met de prijsuitreiking nog iets gewonnen?
Hoe is het afgelopen? |