|
||||
|
||||
Ja daar zit ik ook aan te denken of TT Parabolen,
|
|
||||
|
||||
Of die turbo's met een soort gleuf vanaf de spaken in het hart, kan het ff niet beter omschrijven en ook geen plaatje vinden.. :-S
|
||||
|
||||
Op cleaned bied Tokke een setje hoogglans verdichte porsche turbo's aan volgens mij ook in steek 5x100.Zou er ook mooi onder staan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Marco, ja ik ken de set maar heb geen tijd om even naar belgie te rijden helaas. Ik denk ook dat die er wel netjes onder staan. |
|
||||
|
||||
Zo heb nieuwe wielen gevonden.
Het wordt iig 17 inch en ze glimmen. Foto's volgen zodra ik de wielen heb. Eerst even de randjes van de schermen omslaan/rollen. |
|
||||
|
||||
Toch de porsche velgen ?
|
|
||||
|
||||
Nee Marco geen porsche wielen.
|
|
|||
|
|||
Ben Nieuw Op Volksforum, Maar je Passat Ziet Er Zkers Dik uit
Velgen staan hem Super!,Kleur Heel Apart echt mooi Binnenkort ook Mijn Carretje Te zien (H), Succes Verder |
|
||||
|
||||
ik ben benieuwd Jean!.. ik ben ook op zoek naar wat nieuws, maar ik kan weinig naar mijn zin vinden..
|
||||
|
||||
Nieuwe wielen gevonden, die ga ik zsm halen.
Om alvast de wielen goed te kunnen monteren heb ik De randen afgelopen maandag laten omslaan. Alleen gaat er eerst het nodige onderhoud gepleegd worden. Het stuurhuis wordt vervangen ivm wat speling en een vervelend knakkend geluid. Dan worden ook gelijk de draagarmen vervangen. Ook zullen dan de achteras rubbers vervangen worden. tevens zal ik de uitlaat vervangen voor een RVS uitvoering vanaf de kat. Eindpijpjes moet ik nog even voor kijken. Of Tdi stijl of een mooi ovaal eindstuk. Dit alles hoop ik voor Burgum geregeld te hebben. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey en Charly's dan ? |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik dat niet ga halen Marco helaas.
Maar wie weet |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou jammer zijn is een van de mooiste meetings imo |
|
||||
|
||||
Even wat tegenslag voor de APK.
Het subframe blijkt rot te zijn. Zowel links als rechts zit er een groot gat in. Ik heb inmiddels al een nieuw subframe gevonden, compleet gestraald en gepoedercoat en voorzien van Powerflex rubbers. Hierop wordt volgende week het nieuwe stuurhuis gemonteerd en nieuwe fuseekogels. Voor de APK moet de remklauw linksachter vervangen worden. We doen gelijk ook maar de rechter. Het eea is toch al los omdat de achterasrubbers vervangen worden. Positief nieuws is dat de nieuwe bandjes,195-40-17 al binnen zijn. Dus die maar even monteren van de week om de Vers gepolijste Parabolen |
|
||||
|
||||
Ik had deze nog niet gezien,maar dit is wel heel erg mooi geworden.Jammer van de apk ,maar dat ook wel weer goed.
|
|
||||
|
||||
Hmmm jammer van de tegenslag maar wordt ook weer opgelost zo te horen.
Geen premiere op charly's jammer ik had hem graag eens in het echt bewonderd. Succes |
|
||||
|
||||
Heb zojuist het complete subframe opgehaald.
Hoop dat alles deze week gaat lukken zodat ik Burgum nog ga halen. |
|
||||
|
||||
Sorry jongens maar om diverse (voor mij geldende) redenen
stop ik met de passat. De diverse kosten van zowel de passat als van een huishouden alleen hebben mij doen moeten besluiten om de passat te gaan verkopen. Als ik ergens ziek van ben dan is het wel hiervan maar ja Life is Hard. Passat is dus te koop. Zoveel mogelijk als standaard auto is hij te koop voor een liefhebber. PM maar bij interesse. Front is inmiddels origineel evenals de achterkant. Er zitten de standaard wielen onder, De nieuwe schroefset zit er ook nog onder. Audio is optie. VW gaan we niet vaarwel zeggen en zeker niet dit forum maar wel (voorlopig) mijn eigen passat. Zondag zal ik gewoon in Burgum zijn,alleen rij ik mee met een andere passat. Spullen kan ik uiteraard wel meenemen |
|
|||
|
|||
jammer jean hoop voor je dat je het goed over wogen hebt
|
|
||||
|
||||
Dat hebben we zeker Frank.
Baal er ook van maar ja moet nu even andere prioriteiten stellen. |