![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie rallye !
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag een belangrijk item opgehaald wat ik miste:
![]() Ruud Bedankt weer! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer een stuk verder af zo!
Anders is ie natuurlijk ook moeilijk herkenbaar als een Rallye Golf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Respect voor deze zeer mooie Rallye !!!!
Echt een prachtige auto !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toch wel een elementair deel als je het mij vraagt. Al rijd ie er niet minder om ![]() Quote:
Thx ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wegens het mooie weer, de extra vrije dagen en natuurlijk de Volksforum Uitdeukdag de Rallye in het paasweekend weer van stal gehaald. Tijdens de uitdeukdag zijn de enige 2 deukjes welke in de auto zaten er uit gehaald. Dus nu heb ik eindelijk weer een strakke C-stijl en dorpel
![]() Op eerste paasdag mezelf maar eens een plezier gedaan en een lekker lang tocht met de Rallye door Belgie gemaakt. Helaas was het einde van de rit minder plezierig. Ik hoorde namelijk een veradelijke "tokkel" uit het vooronder. Dus de kap open en maar eens goed geluisterd. Kwam zeker te weten uit de G-Lader. Dus na het paasweekend de lader gedemonteerd en naar Arno gebracht. Een weekje later belde Arno met het slechte nieuws: De verdringer had aangelopen en er zaten 2 scheurtjes in de verdringer. Hier de de plek van het aanlopen: ![]() ![]() Na overleg met Arno heb ik besloten om voor een compleet gereviseerde "nieuwe" lader te gaan, welke Arno voor mij heeft voorzien van breed tandriempje, hoog toerental lagers en maximale bewerking. Deze ben ik vanmiddag op wezen halen: ![]() Wat een beauty ![]() ![]() Deze gaat er binnenkort op, ik vervang meteen de klopsensor aangezien ik er nu bij kan en het feit dat de isolatie volledig aan gort is. Aangezien dit een delicaat sensortje is neem ik hem maar meteen mee. Inmiddels is me logo ook gespoten dus die kan ook gemonteerd worden: ![]() Helaas kan de Rallye nu niet meer mee naar Terlet (Dub-Inn). Dus ik kan de lader waarschijnlijk inrijden op en neer naar Burgum ![]() Ow en Arno bedankt voor de goede service en de gezellige meet ![]()
Last edited by VeeDubber : 08-05-2009 at 19:04. |
|
||||
|
||||
![]() Jammer van die G-lader Hans, maar zo te zien kun je nu weer een hele tijd vooruit
![]() Netjes weer zo.
|
||||
|
||||
![]() Laat hij net de niet bewerkte kant van de lader zien....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Arno moet ook werk houden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Inrijden richting boxmeer dus
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Graag gedaan, en nog vele veilige kilometers!
|
||||
|
||||
![]() En deze wilde ik jullie niet onthouden:
Op weg naar VAG-Fest: ![]() Thx Marc ![]()
|
||||
|
||||
![]() ONtzettende vette Rallye ! Echt super ding
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
he hans wist niet dat jij ook een dikke rallye had ![]() die witte oz,s blijven toch wel wat houden vind ze bij jelte ook super staan onder de rallye
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by VeeDubber : 30-12-2009 at 11:29. |
|
||||
|
||||
![]() Hele dikke wagen man!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thx Corné, niet verder vertellen he ![]()
|
||||
|
||||
![]() hey hans hoe is het met de rallye dan ?
nog wat aan gedaan dan ? effe wat foto's bekeken ziet er zeer netjes uit !!
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat er evenveel stof op de rallye van hans ligt dan dat in deze topic zit
![]() he hans word ook wel een weer tijd voor een nieuw foto updatje ![]() gr pieter. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
X 2 ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heej Mannen, leuk dat jullie interesse tonen!
De Rallye staat al sinds begin augustus geschorst en in de winterstalling. Ik heb de laatste tijd veel gewerkt en de tijd die ik over had is in mijn MK V gaan zitten. Heb bij de Rallye de achteras in de planning staan deze winter. In ieder geval de remmerij eraf en vervangen door klauwen van een Golf MK IV. Ik ben die vastzittende handremhevels helemaal beu :S Fotoshootje doen we dan van het voorjaar als ze weer uit de stalling komt. Probleem is dat als je vriendin fotografe is je het maar uit blijft stellen, maar ja. Ik heb nog geen mooie shoot van de Rallye sinds de respray en dat is februari ook alweer 3 jaar geleden.