![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals het nu lijkt heb ik gisteravond van een nichtje van mij een golf 4 tdi gekocht. Een zwarte 5 deurs. Hoop hem deze week op te kunnen halen. Hier zal waarschijnlijk weinig aan gebeuren.
|
|
||||
|
||||
![]() Zonet de bumpers opgehaald. Zien er nu super uit in matzwart. Vanavond even monteren en kijken hoe het staat.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond de bumpers op de golf gezet. lijkt echt super.. moet alleen nog even wachten op de bumperhoekjes en de stootstrip.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net een belletje gehad dat ik vanaf zaterdag mijn nieuwe daily kan ophalen.Zal komende week ergens worden aangezien ik zaterdag nog een meeting heb. Tevens zal dat voor mij de laatste meeting met de golf 2 zijn. Deze word volgende week geschorst.
|
|
||||
|
||||
![]() Gister eindelijk een brief binnengekregen dat ik mag revalideren. Zat er al vanaf januarie op te wachten. Hoop dat het een beetje gaat werken zodat ik weer zonder pijn door het leven kan.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank je.. gister in drogeham laatste meeting met de golf 2 gehad. ben nu onderweg om een golf 4 op te halen. |
|
||||
|
||||
![]() Tdi opgehaald. rijd geweldig. morgen even poetsen en een paar foto's maken.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi topic heb je hiervan gemaakt. Heb net vanaf het begin gelezen, en vind de golf 1 super mooi.
Toch vond ik de 2 tone wel erg mooi staan. Wel knap hoe dat rollen er nog zo goed uitziet. zal een hopp geld besparen vergeleken bij spuiten. ga zo door |
|
||||
|
||||
![]() Netjes die golf 4 ! Mooie auto voor een daily. Golf 1 begint weer ergens op te lijken
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2 tone was ik al een tijdje op uitgekeken. En het rollen is idd een stuk goedkoper dan spuiten. Overige geld kan mooi gebruikt worden voor andere onderdelen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank je.. golf 4 rijd echt geweldig. ![]() Gister de stalen velgjes weer onder de golf 2 gezet. Vandaag zijn de banden van mijn 13'' eraf gegaan zodat ik snel weer kan polijsten. |
|
||||
|
||||
![]() mooi golfje 1 !
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() mooi kleurtje zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Golf 2 weer op staaltjes voor de verkoop.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met dank aan Lennart
![]() |
|
||||
|
||||
![]() schroefset zit eronder evenals een andere draagarm.
dit weekend nog even een beetje beter afstellen allemaal. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stik kreaser boeke!
|
||||
|
||||
![]() mooie mk4 ziet er heel mooi uit