|
|||
|
|||
goed bezig
|
|
||||
|
||||
inderdaad goed bezig. ik heb de golf ook zien staan. erg veel laswerk aan!
maar wat gedaan is is ook GOED gedaan
|
||||
|
||||
ziet er allemaal goed uit...
gr. |
|
||||
|
||||
Zijn er hier nog vorderingen Arne?
|
||||
|
||||
Ik moet echt weer eens gaan kijken bij Arno, schaamschaam. Ik hoop zelf dat de auto rond t eind van t jaar in de lak staat.
|
|
||||
|
||||
de laatste keer dat ik um zag was ie bijna zover arno had het over 1 zaterdagje moet ie wel af zijn
en hij is inmiddels niet meer alpinwit maar stofwit
|
||||
|
||||
Ik heb trouwens nog wat leuke spullen gescoord de laatste tijd voor de auto. Een hoogte verstelbare stuurkolom inclusief bijbehorend USA dashboard, hoogte verstelbare B-stijlen, een slotloze Cult Society achterkleplijstje, achterklepsticker zonder gaten voor ruitenwisser en sproeier, en stickers voor over de flanken.
|
|
||||
|
||||
De auto staat bij de spuiter, en stalling voor de herfst en wintermaanden zodra hij weer thuis is is ook geregeld
|
|
|||
|
|||
Goed om te horen!
|
||||
|
||||
eindelijk!!
|
||||
|
||||
lekker al die mijnalbum afbeeldingen die niet meer werken...
|
|
||||
|
||||
Oud topic he . Binnenkort nieuw materiaal.
|
|
||||
|
||||
Kaa Uu Teej, stalling gaat niet door. Even wat anders zien te regelen
|
|
||||
|
||||
ik heb wel een plaatsje voor je!
tis alleen niet echt in de buurt. pm maar indien nodig. groet frank
|
||||
|
||||
Bedankt voor het aanbod, ik houd het in mn achterhoofd. Maar ik denk wel dat ik wat dichterbij ook wel wat kan vinden.
|
|
|||
|
|||
hey mede hoekschewaarder je kent me zeker weten niet
maar ik woon in obl (oud-Beijerland) en rijd een donker blauwe golf 1 en een blauwe jetta 1 maar waar het om gaat... stalling..! als het goed is heeft ene bestebreur die man woont vlakbij autobedrijf nieuwkoop aan de rembrandstraat in obl die heeft daar ook garageboxen staan die hij verhuurt als het goed is heeft die er nog 1 want die hebben wij gecanceld vanwege een andere garage de beste man vraagt wel 125 euro per maand best wel erg duur maar meschien wel handig om tijdelijk de winter droog door te kenne komme ? |
|
||||
|
||||
Inmiddels een ander huis gekocht, inclusief garage en carport Vandaar heb ik t ontzettend druk met nieuwe spullen uitzoeken voor de verbouwing. Afgelopen zaterdag toch even tijd gehad om wat spullen bij Arno te brengen en de auto voor t eerst in zn nieuwe jasje te zien. Meteen wat foto's gemaakt!
Tankdopje moet opnieuw worden gespoten, zit teveel kleurverschil in. Verder is het nu wachten op de nieuwe achterruit (zonder verwarming) Plan is dat de Golf eind maart naar 'huis' komt |
|
||||
|
||||
Dat was het eerste dat me opviel, dat tankklepje, maar dacht dat ik dan weer commentaar zou krijgen als azijnpisser.
Verder ziet het er allemaal ontzettend goed uit! Succes met de rest van de opbouw, en gefelicitaart met de nieuwe woning!
|
||||
|
||||
netjes..
|
|||
|
|||
dat ziet er goed goed uit
|