|
||||
|
||||
he dubweiser mooie gril !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
He Willem, mooi dat je nu eindelijk gerust kan touren!! Die lader, is hij ook al helemaal bewerkt of "gewoon" gereviseerd? Je weet nu ondertussen hoe het moet he.... Bij een edition One zijn de knipperlichtglaasjes origineel wit, dus je hoeft geen oranje te halen! Dat van die taaie blanke lak had ik je ook eigenlijk best moeten vertellen (schaam schaam). Qua verlichting zou ik alles gewoon origineel doen, niks heldere/smoke toestanden. Eventueel gele mistlampen als je persé iets anders wilt.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey René, De G-lader is alleen gereviseerd en dus niet bewerkt, misschien iets voor in de toekomst te doen bij de volgende revisie beurt maar ik laat het voorlopig zoals het is. En over die knipperlichten denk ik dat je me verkeerd begrepen hebt, ze zijn inderdaad wel wit maar hebben een oranje glaasje erin zitten kijk maar. De verlichting zal denk ik ook wel origineel blijven, smoke en helder staan me namelijk ook niet echt aan. alleen wat ik in mijn vorige edition had (kruiskoplampen) vond ik nog wel netjes staan. alleen rijd daar nu ook iedereen mee, dus het is denk ik ook de beste optie om er gewoon weer originele in te zetten. Last edited by Dubweiser : 21-01-2008 at 13:30. |
|
||||
|
||||
Vandaag ook weer iets mooi gekregen voor de G60.
Namelijk een Fischer C-Box voor in de middenconsole Een hele tijd naar gezocht en uiteindelijk gevonden. Voorbeeld foto ( geschoept van Erik, maar dat zal ie vast niet erg vinden ) Zal er zelf wel eens een foto van maken als ik weer een camera tot beschikking heb. |
|
||||
|
||||
Gaaf, staat altijd mooi zo`n fischer box
|
||||
|
||||
ja zkr mooi
wil mm binnenkort wel ss overdag bewonderen en keertje meerijden als dat mag haha ff kijken wat die doet mijne is ook weer klaar |
|
||||
|
||||
Quote:
Wist niet dat die ook in de console van een G60 passen. Dacht dat dat niet ging ivm met de hogere middentunnel. Maar zeker een mooi speeltje. Heb je de versie die licht geeft? En waar heb je hem vandaan?
|
||||
|
||||
Quote:
O ooow, hoop dat dat toch gaat passen, ik heb de C-Box nu nog bij `t postkantoor liggen omdat ik vandaag niet thuis was. en ga `m morgen ophalen. en de box geeft geen licht Erik. |
|
||||
|
||||
Hmm, das klote, denk dat het inderdaad niet gaat passen nee, dan maar weer de verkoop in, want een gti console zal zeker ook niet passen in een G60 of wel ?
|
|
||||
|
||||
VERKOCHT AAN MIJ!!!!!!
Willem ik neem hem van je over! |
|
||||
|
||||
Ik dacht ook niet dat zoiets licht geeft. Enkel als er een cd inzit komt het wit vakje rood. Of denk ik nu verkeerd?
|
||||
|
||||
Quote:
KLOPT !!! Maar mocht ik nog ooit een andere MK2 kopen waar `t wel in past dan gaat ie voor `t zelfde geld waar jij `m voor krijgt regelrecht weer terug Dan weet je dat vast. |
|
||||
|
||||
Je spullen zijn klaar willem |
|
||||
|
||||
dat ziet er gelikt uit peter
Had je net ook nog een mail gestuurd met wat vragen, Laat me maar even weten of het mogelijk is. Gr. Willem |
|
||||
|
||||
no problemo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is fijn, dan kom ik maandagavond wel even aan, bel je van tevoren nog wel even |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zo vandaag weer wat leuks ontvangen.
Kreeg vanmiddag een telefoontje van Marcel Philipsen dat mijn uitlaat binnen was, meteen even m`n afspraak bij de kapper verzet en de uitlaat opgehaald Morgen dan gaat ie onder de G60 en zal dan mist mogelijk meteen even fatsoenlijke foto`s en filmpjes maken. Het is een RVS powersprint uitlaat met alleen een einddemper geworden. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
ziet er weer allemaal mooi uit
maar ik zie het wel weer een x ben ik eigenlijk niet zo bang voor succes |