|
||||
|
||||
Ben heel benieuwd naar hoe de BBS-en gaan staan.
Je weet al wat ik ervan vind.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 11-09-2007 at 23:48. Reason: "Ik vind" met dt... :screwy: |
|
||||
|
||||
Net 2 maagdelijke Hella's opgehaald. Van het weekend eens spelen met lampen en grillen
|
||||
|
||||
het is dus gelukt met die stofkappen, grappig dat we dat zagen
jammere is dat je je remmerij niet ziet maarja...
|
||||
|
||||
Mooi hè zo`n loger
|
||||
|
||||
Die gaan heel mooi staan, echt een super mooie Edition btw!
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag toch maar het front er al in gezet.
Vind het zo wel netjes geworden. Orginele logo komt er ook nog denkelijk in. Alleen heb ik beetje probleem met de elektrische hoogteverstelling. Als ik namelijk van - naar 3 ga, gaan de lampen naar beneden. Klopt dit, want normaal horen ze toch omhoog te gaan ?! Daarnaast wil ik in de verstralers iets fellere of witte lampen plaatsen. Zijn die nog ergens te krijgen? Want nu zijn ze erg geel tov de xenon
|
||||
|
||||
Klopt als een bus van je lampen. Origineel zit er een zwart logo in de gril, of is deze met de knikkerbus behandeld? Front staat netjes! Heb er zelf ook al ff aan zitten denken om deze weer terug te plaatsen.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor deze horen naar beneden te gaan erik, dat is voor als je bijvoorbeeld en caravan erachter hangt dan gaat de voorkant van de auto omhoog en zo kan je de verlichting naar beneden afstellen zodat je je tegenliggers niet hun de ogen schijnt |
|
||||
|
||||
Ahhh bedankt Willem, is dat probleem ook al uit de wereld
Niet dat ik een caravan erachter ga hangen Dennis, bedoel met logo, het GTI-16v logo wat ik nog hier heb liggen en wat jij ook in je grill hebt zitten. Rest van de grill & logo zijn nog de oude spullen wat ooit bij aankoop van Theo nog erin hebben gezeten. Heb alleen een beter setje verstralers erin gezet.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat mag ik hopen van niet nee |
|
||||
|
||||
Oooooh, het 16V logo. Zeer goede keuze
Ik wil best wel mee doen met de caravanrace in je GTI Erik
|
||||
|
||||
We kunnen eens de baan in Baarlo schoon "schuiven"
Iemand nog suggesties voor die verstralers, want is natuurlijk geen gezicht zo !!
|
||||
|
||||
Tis wel zonder rode bies of niet? Maar staat opzich wel netjes. Ik heb ook nog zo'n grill liggen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo wat vind je er verkeerd aan dan ? |
|
||||
|
||||
Zit H7 in of niet? Misschien heeft Erdem wel wat www.bkcustoms.nl
|
||||
|
||||
Hey Erik, ziet er weer klasse uit kerel. Nu nog het 16v embleem erin en je front is af
|
||||
|
||||
Is toch veel mooier geworden dan ik had gedacht.
Ga je ook nog proberen hoe het met rode bies staat?
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 14-09-2007 at 07:45. |
|
||||
|
||||
Welke kleur worden de BBS , Erik? Gewoon zilver uit het spuitbusje? Of ga je daarvoor echt BBS-zilver gebruiken?
In de mistlampen kun je toch ook wittere lampjes in zetten? Of anders ook die ombouwen naar Xenon....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zoiets dergelijks, Mistlampen ga ik ook niet veranderen, vind ik goed zo. Maar het gaat me meer om de verstralers in de grill. Ben meer op zoek naar iets van halogeen h7 oid. Het moet gewoon iets witter. Omdat ik 6000K erin heb zitten wat ook al redelijk wit is.