|
||||
|
||||
Quote:
verhuizen he... en je weet hoeveel VW meuk ernog rondzweeft hierzo volgende keer met de cabrio ... want met de derby kan ik je niet bijhouden
|
|||
|
|||
Bij deze nog even mijn reactie:
Ik wil de heren organisatoren graag bedanken, en ook de weergoden die ons welgezind waren. Veel leuks gezien. Mijn dag werd helemaal goed toen ik me 's middags ook nog de eigenaar van een leuke Polo Coupe kon noemen! Gevonden in Veenendaal, waar ik zonder de meeting nooit was gaan kijken. Waarvoor dank.
|
|||
|
|||
vond ook een zeer geslaagde meeting en heb mij netjes aan jullie (volksforummers) regeltjes gehouden
was er om 12.00 uur en zijn tot 16.00 uur gebleven omdat ik er geen genoeg van kon krijgen....... en ja zoals je ziet (posts) ben ik ook niet echt actief op volksforum (meer vw en polo forum) maar had DEZE meeting NOOIT willen missen mensen bedankt !!!! (alleen sta ik weer bijna nergens op de foto !snik! ) |
|
||||
|
||||
dikke Golf 1 shit gespot op het volksforum meeting
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker Last edited by flat 4 freak : 27-03-2006 at 20:06. |
|
||||
|
||||
Zal de volgende keer wel met eigen auto komen(Jetta mk1) en m'n VWforumplaat voeren koop ik der tzt nog een volksforumplaat bij
Lekker belangrijk allemaal @ Corine ik stond bij 2 motormuizen in wit/zwart/rood pak... Je reed net de bocht om ant end van de parkplek Fotootjes: Me aan ut klussen Ikke @ ZaK Duitsland[/quote]
|
||||
|
||||
die handgrepen zijn vet op die type 1
|
|
||||
|
||||
Heb het hele gebeuren door een paar misverstandjes helaas gemist, maar ja, volgende keer beter... foto's zien er goed uit! Had misschien zelf ook nog leuk wat kunnen oefenen met de camera maar ja aan de andere kant, wat moet ik met al die foto's van andermans auto's
|
||||
|
||||
Quote:
Dat waren onze 2 grote vrienden, nog gezellig mee gekletst. Zeer beste mannen, allezins redelijk. Ben benieuwd naar de foto van Tjaap Texaco heeft daar overigens niks te vertellen, maar dat doet er nu niet meer toe. Wil jullie nogmaals hartelijk danken, we hadden verwacht dat t druk zou worden, maar dit sloeg alles.... Locatie voor de volgende keer hebben we al op t oog, maar dat tzt. Gisteravond thuis liep ik nog te stuiteren van alle nieuwe namen en gezichten, heb ze geloof ik wel allemaal onthouden
|
||||
|
||||
weet iemand hoe het met die vw bus met dat vrouwtje was afgelopen? ze stond met panne op de parkeerplaats, want er lekte koelvloeistof ergens vandaan...ze had de anwb gebeld. toen het wat drukker op de meeting werd was ze ineens weg.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jou niet gezien :P Motormuizen wel bij het wegrijden
|
||||
|
||||
Quote:
toch nog wat geworden dan! gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm "bespring" ik je volgende keer wel ff goed? Stel ik me wel ff voor enzow...
|
||||
|
||||
Quote:
Geeft niet meissie, ik was er ook niet Anyway, Wel duidelijk wat gemist! Mooie opkomst voor zo'n eerste meet dacht ik zo Volgende keer maar wel van de partij dan |
|
||||
|
||||
even wat heel anders...
hier zat toch een slotje op vlak na de meeting of ben ik nou aan het dementeren??? wanneer is de volgende meeting ik wil weer
|
||||
|
||||
Quote:
VW Jopie : soms helpt het om bijvoorbeeld 4 berichten terug te lezen . Scheelt weer oude koeien die gewoon in de sloot kunnen blijven liggen Als ik zo alle foto's zie is het best irritant dat ik auto's heb gemist maar dat hadden en hebben we als organisatie er voor over gehad |
|
||||
|
||||
Dus er kan nog gezellig nog na gebabbeld worden over de volksmeet...
Leuk! Trouwens er heeft iemand nog een foto geschoten van mijn gele auto. want daar was ik mee...
|
||||
|
||||
Quote:
sorry dat kon ik er niet helemaal uit opmaken volgende keer beter ik ga volgende week nog even langs bij een plek bij mij in de buurt kijken wat de capaciteit daar is...
|
||||
|
||||
Quote:
Haha is goed!
|
||||
|
||||
Foto's op Dubspeed.nl
Een beetje late reactie, maar de foto's van dit tfeffen staan eindelijk online.
Have Fun @ www.dubspeed.nl tnx. |
|
||||
|
||||
Quote:
Van welke auto is dit de binnenkant ?? Pirelli's rode GTI ?? Grtz............ LRR