|
||||
|
||||
rechts voor? vertel?
|
|
||||
|
||||
Sorry, overheen gelezen. Je zei toch wel: grote gat dichtlassen.
|
|
||||
|
||||
Ja die moet nog dicht, das idd rechts voor en die gaat dicht...
|
|
||||
|
||||
Update - 18 oktober 2007
www.vwgolfmk2.tk -Website in een nieuw jasje, ivm. 2008. -En de update wat er vandaag gedaan is natuurlijk. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
netjes hoor petje af voor het project
keep up the good work!!! blijf het zeker volgen ,ben benieuwd wat hier voor moois uit gaat komen
|
||||
|
||||
Bedankt!
Ben ook benieuwd of ik het volledige project tot een einde kan brengen (samenwonen e.d., je kent het wel). |
|
||||
|
||||
Update: www.vwgolfmk2.tk --> 25 oktober 2007
|
|
||||
|
||||
Lekker opgeschoten, mooi man!
|
|
||||
|
||||
Danku
|
|
||||
|
||||
Mini update: www.vwgolfmk2.tk --> 26 oktober 2007
|
|
||||
|
||||
Enige wat ik nu in een keer zie, het waterafvoergaatje heb je ook dicht gemaakt (helemaal in de hoek van elk binnenscherm) klopt dat? Het is toch een zondag auto dus opzich maakt dat niet zoveel uit. Maar hoe ga je dat nu doen met de stekkers van de verlichting?
|
|
||||
|
||||
Kan met niet herinerren dat dat gaatje daar voor diende. Maar goed. Mocht er idd een gaatje nodig zijn om de kabels netjes weg te leggen, dan boren we daar een gaatje, mits er een andere oplossing is natuurlijk.
Pas als alles erop zit en werkt wordt hij pas gespoten, dus ben nog altijd vrij om te boren en beugeltjes te lassen e.d. Dus vandaar dat ik er niet bij nadenk... enige waar ik wel aangedacht heb zijn natuurlijk de gaten in de firewall voor rem, stuur en verwarming... Rest moet niet zo'n probleem zijn. |
|
||||
|
||||
Update: www.vwgolfmk2.tk --> 27 oktober 2007
|
|
||||
|
||||
Update: www.vwgolfmk2.tk --> 29 oktober 2007
|
|
||||
|
||||
Cool, hoe ga je dat golf3 dash inbouwen? Wil het ook graag doen, kan er alleen weinig over vinden.
|
|
||||
|
||||
http://members.home.nl/guustkonings...e3intype2NL.doc
Hier Samurai, KNOCK YOURSELF OUT.... Ik heb deze handleiding nog niet geprobeerd, maar dat ga ik dus met dat MK3 dash wel doen. |
|
||||
|
||||
Goed bezig Guust.
|
||||
|
||||
Ej Maurice, ja bedankt ej!
|
|
||||
|
||||
Even een teasertje betreft de mogelijke rolkooi (die ik zelf ga proberen te maken) die erin gaat komen.
Met mijn tekenprogramma heb ik grofweg de buiscontouren getekend. Met juiste maatvoering. Ik heb namelijk het chassis na lopen meten, dit komt natuurlijk niet op de centimeter. Verder is de wielbasis zoals op het plaatje op ware grote (het is dus allemaal op schaal getekend) Het is de bedoeling dat de kooi gebout gaat worden, dit omdat hij er dan uit kan mocht er iets wijzigen en omdat de kooi dan goed behandeld kan worden (polijsten of coaten). De 3 kruizen worden er in één geheel ingebout. Het kooi gedeelte vanaf het dashboard naar de motorruimte is nog een beetje een :?: want dit zal niet meevallen ben ik bang, dus het kan zijn dat dit te vervallen komt. Hier een paar plaatjes: Ziet er wel bruut uit... Nee, het chassis ga ik niet optekenen... |