|
||||
|
||||
Super Auto!!!!
geweldig dat je alles zo origineel laat, ook al is het dan geen echt gti.... maar das alleen op papier.. respect hor super auto STEFAN
|
|||
|
|||
Leuk project,
|
|
||||
|
||||
mooi projectje, alleen doe t voor ons....
haal die booskijker eraf doe t en maak dan eens foto's en post die, t zal de auto echt veeeel mooier maken.. dan lijkt t net een echte GTI, nu wordt dat echt verpest door dat stukje plastic...
|
||||
|
||||
Haal aub svp die booskijkert dr gauw vanaf
maar ja.....dat moet je zelf weten hopelijk geen sjeiss bij de keuring En blijf ons verwennen met posts he |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
gelukkig ben ik niet de enige
|
||||
|
||||
Mooi bakkie man! Nu die zo goed als af is!
|
|
||||
|
||||
Danku voor alle reacties ! Zal binnenkort de bovenste lijst ff af maken. En dan jullie miss een plezier doen .
Dynamo is alweer klaar. De verbinding tussen spoel en diodeplaat was los gegaan. Me eigen domme fout . Mja nu is het ff door iemand gemaakt die alle dagen et spul reviseerd . En heb em erop gezet en hij laadde weer! Vrijdag is er weer een update, dan zul je wel merken of ie goed of niet goed gekeurd is |
|
||||
|
||||
De golf is goedgekeurd!!!
Ben vrijdag voor de keuring geweest, maar toen is hij afgekeurd . Op de punten: -Remslangetje btje gedraaid achter. -Door wiellagerspeling tikte het achterwiel. -Gordel was kwartslag verdraaid. -Verstralers mogen alleen branden bij grootlicht (waren voorheen namelijk mistlampen). Gister en vandaag de puntjes even op de i gezet, en toen weer voor de keuring geweest. En toen hebben ze hem voor me afgemeld. Hij is er weer een jaar klaar voor! |
|
||||
|
||||
beter! deze week ff stukkie blazen dan?
|
||||
|
||||
gefeliciteerd, rij-ze!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Best kerel |
|
||||
|
||||
Mooi werk man nu nog ff dat papiertje ophalen en je kunt lekker in je gti cruisen
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de APK
Binnenkort maar eens meeten met de Golfjes |
|
||||
|
||||
Hij is eindelijk door de APK jah Ben ff met Jeroen mee geweest... Reed niet zo verkeerd Onderin de toeren trekt ie nog niet echt, maar dat krijgt Jeroen wel voor elkaar. Hoger in de toeren trekt ie goed, wil zelfs nog doortrekken in z'n E
|
||||
|
||||
Doortrekken in z'n E Dat deed m'n oude golf tot 150Km/h. In z'n 4 kon ik naar de 160/165, maar in de E kon dat echt niet
Al enig idee over de hoeveelheid pk's?
|
||||
|
||||
Quote:
Uhm miss dat ik em nog op de bank krijg voor de zomervakantie. En anders wordt het volgend schooljaar . |
|
||||
|
||||
veel rijplezier met je nieuwe APK
|
|
||||
|
||||
Maar ff weer een update !!
MFA ombouwproject loopt redelijk goed . Heb al: Tellerset Hendel Buitentemp.sensor En olietemp Onderweg zijn kabelboom voor interieur en verlichting voor MFA . Vandaag kwamen mijn nieuwe goud vergulde (zo duur) sproeiers binnen voor de carburateurs. Sproeierbezetting was: Hoofd: 140 Lucht: 180 Stationair: 50 Nu is het: Hoofd: 140 Lucht: 165 Stationair: 60 En dat merk je wel . Onderin pakt ie het gas veel beter op, en bovenin is het mengsel rijker. Eerst was dat namelijk niet zo, dus liep hij te arm bovenin. Wat nog op het planbord staat: *Zijruitrubbers schoonmaken *Mfa werkend zien te krijgen *Naafdopjes regelen *Rijbewijs halen Toekomstplannen: *De geflowde kop monteren met snelle nokkert. *Rest schiet me wel keer te binnen..... ! En nog een fototje voor de Tupperware Haters !! |
|
||||
|
||||
mooi jeroen! echt mooi!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik scharrel binnenkort ff twee nieuwe zijlijstjes op voor de grille . Het lijkt indeed mooi zonder spoiler, hoewel met ook wel stoer is. Afwisseling wordt et |