|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad interessant uit die led panelen. Wat is het merk/ type?
|
|||
|
|||
Beetje met google rondzoeken zie je dat er veel verschillende(en vooral de prijs) wordt aangeboden, dit is een voorbeeld van een paneel: https://www.ledpaneeltje.nl/led-pan...p268c66c67.html
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is bijna gelijk aan wat ik heb aangeschaft, de mijne zijn alleen 6500k. Je sluit de adapter aan op 220v, ieder paneel heeft zijn eigen adaptertje. De hoeveelheid licht is fantastisch, evenaart daglicht. Ander voordeel is dat het niet zoals tl staat te knipperen met opstarten. |
|
||||
|
||||
Fijne ruimte zeg! Ben benieuwd naar de volgende update
|
||||
|
||||
Vandaag ben ik flink in de weer geweest met wat de werkbank moet worden. Ik heb via marktplaats een gratis keuken gescoord die voor zes tientjes thuis werd geleverd. Deze ben ik gelijk gaan aanpassen met onder andere een ander werkblad, andere indeling van de lades en door een leeg kastje te voorzien van de lades uit m`n oude inmiddels vergane Facom gereedschapswagen.
Van de ladefrontjes ben ik geen fan, dus heb ik malletje gemaakt om ze met m`n bovenfrees een wat minder brocante uiterlijk te geven. Last edited by Extremy : 20-03-2020 at 16:23. |
|
|||
|
|||
SLimme manier om een werkbank te maken!!
|
|
||||
|
||||
Netjes! nog een hele klus om alles zo dunner te frezen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
De frees en het malletje maken dat het super snel gaat, het duurt max 1,5min per frontje. Alleen het schuren om ze perfect te krijgen |
|
||||
|
||||
Super gaaf...!!!!
Mooie schuur heb je....
|
||||
|
||||
Quote:
je zal inderdaad best wat frees strepen hebben ja die er uit moeten zelf kan ik gewoon van een vandiktebank gebruik maken. vandaar dat ik dit een hele goeie oplossing vond eigenlijk
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Inmiddels weer wat verder. De wanden zijn geïsoleerd en afgetimmerd maar de grootste update is toch wel dat de C eindelijk weer lekker binnen staat.
Nu de boel aan het opruimen en inrichten. Verder begonnen met een werkbank voor de afkortzaag met daaronder ruimte voor het gereedschap dat ik in mijn huidige werkbank niet kwijt kan. Het werkbankje is nog niet af, wordt geheel gemaakt van lelijk resthout en verdiend dan ook geen schoonheidsprijs. Last edited by Extremy : 20-03-2020 at 16:26. |
|
||||
|
||||
Nice! fijne ruimte zo
|
|||
|
|||
Fijne mancave zo met tv en fridge
|
|
||||
|
||||
Thanks! De koelkast staat vol heerlijke IPA biertjes Nog ff door bikkelen, ik ben pas gelukkig als de boel zo goed als steriel is hahaha. Ik kan niet zo goed tegen rommel en zoals je op de foto`s kan zien, is het momenteel nog een ...zooi
|
|
||||
|
||||
Zo, eindelijk weer eens nieuws te melden over de C. Deze week druk bezig geweest met wat laatste klusjes om de auto weer op de weg te krijgen. De APK keuring staat al in de agenda en hopelijk kan ik vanaf de 23e, na 14 jaar , eindelijk weer eens een stukje gaan sturen.
Ik heb de bedrading van de zekeringkast netjes gemaakt en ingepakt met stoffentape. De zekeringkast blijft nu zelfs weer netjes omhoog staan En even op de pootjes om de remmen nog eens goed te ontluchten, de uitlaat een stukje te verhangen en de ophanging nog even goed na te lopen voordat ie de weg weer op gaat. Morgen nog even het koelsysteem flushen, het expansievat en de peilstokhouder vervangen en alles afvullen met G13 en demi water en dan volgt er hopelijk de 24e een verslag van de keuring en de eerste rondjes waarbij er voornamelijk afgesteld zal gaan worden. Last edited by Extremy : 20-03-2020 at 16:32. |
|
||||
|
||||
Respect, 14 jaar
|
|
||||
|
||||
Nice!! Zijn je remmen achter nou even groot als de remmen voor?
|
|
||||
|
||||
Nee, voor zijn 305mm schijven van een cupra en achter 280mm schijven van een VR6. De klauwen hebben achter ook kleinere zuigers dan voor. Voor zijn de klauwen zelf ook net ff wat groter.
|
|
||||
|
||||
moet toch lekke zijn om zo in de eigen schuur nu te kunnen rommelen :tu:
en moet nog lekkerder zijn om straks er weer in te kunnen rijden!
|
||||
|
||||
Quote:
Het is een verademing hahaha, vooral de goede verlichting scheelt echt enorm. Van de week nog even gepoetst en hij staat er weer netjes bij Gisteren nog een elektrisch hydraulische stuurpomp en de benodigde AN-fittingen aangeschaft want dat geloopte stuurhuis, zoals die Amerikanen veel doen, vind ik helemaal niets. Wel goed voor de spierballen trouwens Last edited by Extremy : 20-03-2020 at 15:47. |