|
||||
|
||||
Nieuwe spot:
YV-37-JY staat te koop op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/150611913 Waar zal ik de pics voor je uploaden stijn?
|
||||
|
||||
Graag! Zal binnenkort alles bijwerken.
|
||||
|
||||
afgelopen vrijdag even de nieuwe rallye aanwinst uit denemarken bekeken
kon helaas geen fotos maken maar is echt een bommetje op wielen zit nog wel werk aan ben benieuwd als ze dadelijk alle 5 of 6 klaar zijn en op een rijtje staan |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
WTF is dit dan...???
|
||||
|
||||
Quote:
Deze ralley is van een maatje van me geweest... Helemaal orgineel...!! Ik moet even vragen of die hem verkocht heeft, volgens mij wel. Gr lars
|
||||
|
||||
Quote:
helemaal mijn smaak. alleen die corrie pinkers eruit en gas met het spul
|
||||
|
||||
corrie pinkers uit corrie bumper...
|
||||
|
||||
pinkers niet helemaal mijn ding
maar jah de reden daarvan is over duidelijk en die maakt alles goed super rallye dit |
|
||||
|
||||
Goed werk heren, ik heb er vandaag ook een gespot, in het wild nog wel!
Pics graag even saven van MP en uploaden in het foto album, dan gaan ze niet verloren! Bij voorbaat dank!
|
|||
|
|||
41. ????????????????????? ????????? Classicgreen (NV-ZL-67)
deze is van mij, tis trouwens geen groen.... antraciet ( of hoe je dat ook schrijft ) grijs zal binnenkort de nummers wel ff opzoeken. Na aankoop van een huis staat die te wachten op betere tijden
|
||||
|
||||
Quote:
Ze staan op mijn HDD Baas Zal ze van het weekend uploaden
|
||||
|
||||
Heb -voor deze keer - dat al gedaan voor je Hans
Ze staan er al tussen. Wordt al een mooie lijst zo, geweldig!
|
||||
|
||||
Mag ik mij eens af vragen wanneer de bezem eens goed door de inventaristie gaat want ik hou het voor mijzelf ook bij aan de hand van foto + kenteken. het kenteken kijk ik na op rdw.nl wat mij dan opvalt is dat er enkele kentekens verdwenen zijn en dat er enkele niet als syncro g60 op kenteken staan. zodoende kom ik op een aantal rallye`s van 39 uit die er naar mijn weten nog bestaan of echt als rallye op kenteken staan.
|
|
||||
|
||||
De bezem gaat er geregeld door! Rallyegolfs die inmiddels gesloopt, verkocht naar buitenland of gestolen zijn blijven in de lijst.
De lijst is uit interesse geboren, het gaat om een zo compleet mogelijk overzicht van de RallyeGolfs in Nederland, niet om wat er nog rond rijdt. Niet alle rallyegolfs staan gelijkgenaamd op kenteken overigens.
Last edited by Stijn : 05-03-2008 at 14:03. |
|
||||
|
||||
OK mdan is mijn doel dus anders maar dat geeft verder niets het blijft beide keren interresant maar als een rallye als 16v op kenteken staat is het voor mij geen echte rallye meer vandaar. voor de rest sucses en ik zal straks eens kijken of ik nog rallyes heb om toe te voegen mvg roy
|
|
||||
|
||||
Graag! Er is er inderdaad eentje die als 16V op kenteken staat, daar is uitgebreid over gediscussieerd op het forum.
De carroserie echter lijkt aan de buitenkant toch echt een Rallye te zijn, misschien ooit ergens een shortcut genomen bij het importeren...
|
||||
|
||||
Heb er 2 toe te voegen
een foto bij deze: WVWZZZ1GZKB?????? 1H?????? Blau perleffekt (Hugo Malda, '3gnr48') En deze is inmiddels een 20VT |