|
|||
|
|||
Quote:
Vind niet terug wat je bedoeld |
|
|||
|
|||
Onderaan de pagina
|
|||
|
|||
Quote:
nee deze heb ik nog nooit origineel gezien het is gewoon een kartonnen bekleding veel kleiner dan dit hoor. |
|
|||
|
|||
dashboard begint vorm te krijgen
kabelboom is ook hersteld heb voor de radiator een nieuwe kabelboom moeten maken er bleef niets meer van over kabels waren aangesloten geweest vroeger op directe + baterij en kabels waren weg gebrand radiator zit er in gemonteerd beste onderdelen uitvissen |
|
|||
|
|||
Je kilometerteller hoort toch tot 220 te gaan? Is het wel de originele?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Welja dit vroeg ik me ook al af? Zou goed kunnen dat het de verkeerde km teller is wat er zaten al veel verkeerde onderdelen op die ze hadden vervangen. Zonder mfa dit is wel al juist maar het zou kunnen dat het tot 220 hoort te gaan |
|
|||
|
|||
Gaaf project
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze komen uit een citi-golf uit zuid-afrika Zie ook werk34.de
|
||||
|
||||
Quote:
geen MFA..wel tot 220 in't uur.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb er eentje gevonden. Kan terug verder monteren. Motor word straks ook ineen gestoken. |
|
|||
|
|||
is deze de juiste?
komt wel niet uit een gti volgens de verkoper |
|
||||
|
||||
Quote:
nee, das al helemaal verkeerd..dat hoort in een 83er met DX motor ..een 'normale' GTI geen Rabbit.. hetgeen wat hij gekocht heeft komt beter in de buurt.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb deze nog niet gekocht wou eerst weten of dit de correcte was. Wat is er bij deze nog anders? |
|
||||
|
||||
Quote:
of op www.golf1onderdelen.com
|
||||
|
||||
Quote:
qua bezetting niks..ik weet alleen niet hoe het met de stekkeraansluiting(en) zit..kun JIJ zelf zo zien... anders enkel de kilometer overzetten in je bestaande unit ...ook een optie |
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd was ik al van plan |
|
|||
|
|||
nog aan het wachten op enkele bestelde onderdelen
maar in tussentijd al een nieuwe vooruit groen getint er in gegooid motor mag nu ook wel al eens beetje vorm beginnen krijgen gereviseerde kop segmenten voorzichtig plaatsen |
|
|||
|
|||
iemand een lijst met de aantrek momenten voor de montage van de motor?
|
|
||||
|
||||
Lijst niet. Maar in een vraagbaak staat redelijk wat.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Waar vind ik dit terug? |