|
||||
|
||||
Gewoon rijdend op de weg. Kwam bij de Mac vandaan.
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik jou gisteravond ook gespot in de VR6 Gerard!?
|
|
||||
|
||||
Nee denk het niet Gerben zal die andere wel geweest zijn
|
||||
|
||||
Gespot door Rutger:
In Overschie, door ed eigenaar vandeze Jetta: Woon de nieuwe eigenaar in Overschie toevallig? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat hij hier niet op het forum zit maar iig is zijn naam wolf. Hij heeft namelijk mijn oude golf 2. Pick up is trouwens ook een mooie wagen.
|
||||
|
||||
Afgelopen vrijdagmiddag nog een mooie MK1, zilvergrijs, laag en originele look op de A2 bij Den Bosch. Gaf je nog een duimpje!
|
|||
|
|||
Leusden staat er vol mee ....... leuke audi in duitsland |
|
|||
|
|||
Gister in de buurt van Zoetermeer.
Een golf 5 met 1 of ander tuningkitje erom heen. L/S4 stond er achter op. Op kenteken is het een 110KW FSI. Deze was ook wel leuk om te zien. Aston Martin DB-9 |
|
||||
|
||||
Gisteravond gespot in Almere, in de garage onder de media markt... erg mooi ding!
|
||||
|
||||
Quote:
Das een Abt Golf VS4.
|
|||
|
|||
gisteren bij de shell in klazienaveen creme/witte mk 1 met verbreed staal erg leuk ding ik was met de mk3 cabrio met bagagebox
|
|
||||
|
||||
Eergisteren en een nog een aantal malen eerder, Erik M in Leusden. Eergisteren bij de rotonde voor de deur van PAH, ik toeterde nog ff vanuit de Seat.
Quote:
Als je nog gaat laden en lossen, check even het oude pand van Seat. Staat een rode Golf 1 GTI en een Scirocco 1 in de showroom. 2 Weken geleden stond er een witte R8, erg lekker.
|
||||
|
||||
Quote:
Leusden staat vool met mooie dingen....
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hem ook zien rijden. 4 deurs.. |
|
||||
|
||||
Haha, en ik maar om me heen kijken, hoorde wel iemand toeteren idd Staan zeker veel van die golfjes hier
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
is de oude auto van Frans aka VWUNIT
|
||||
|
||||
vanochtend rond half 9 op de A12 thv utrecht
rode golf 3, verlaagd, dikke wieltjes, kenteken RL-FD-82 iemand van hier stak netjes zijn hand omhoog toen hij mij paseerde,
|
|||
|
|||
om 17:20 uur gespot in noardburgum,
een oranje/bruine golf 1 met blauwe kentekenplaten. |
|
||||
|
||||
De Seat valt ook zo lekker op daar Had je al vaker zien kachelen maar jij mij niet, heb zelfs een keer gebeld maar toen nam er een andere Erik op. Was de Erik van hier met de 16V WOB.
Quote: