|
|||
|
|||
Quote:
idd stinne klopt als een plaatje hij (schoonvader) was ff aan het checken maar snap de reactie wel een beetje heb er zelf ook een hekel aan als een vreemde het doet (bij om het even welke wagen of ie nu van mij is of niet) toch bedankt om het te verduidelijken Last edited by pussywagons old : 24-01-2010 at 23:31. |
|
||||
|
||||
aparte, toch wel vette Rims: |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
vind dit toch ook maar een lul reactie hoor, ik doe dat ook af en toe, niet om met die persoon zijn wagen of met hem te lachen, gwn om te weten of hij soms raakt, want aan veel mensen vraag je soms van lukt dat die velgen in combinatie met die verlaging. en dan komt er uit van ja tuurlijk past perfect, maar dan voel je en is gans de wiel kast aan gort en nee ik loop niet elke wagen af op een meeting om te voelen, meestal vraag ik eerst al van of het raakt enzo en voel dan pas grtjs |
|
||||
|
||||
voel je ook aan elke vrouw die langs komt haar borsten (met of zonder vragen)?
op een meeting kijk en praat je... en als petj m et z'n 9" zegt dat het perfect passend krijgt en bij u loopt het aan. dan weet je dat petje een flierenfluiter is. Moet je gewoon zelf uitzoeken... back on topic... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan nog, je moet gewoon met je poten van ander mans auto afblijven! Wielrandje kan op zich weinig mee gebeuren, maar gaat gewoon om het principe. Als iemand een stofpuntje ofzo in de lak heeft, ga je er toch ook niet langs heen voelen, om te kijken of het er los op ligt, of dat het in de lak zit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Precies |
|
||||
|
||||
@ Lennart
|
||||
|
||||
Die's gerold.
|
|||
|
|||
Quote:
tenzij er een verschil is bij de et van de velgen he dan kan het idd zijn dat het bij de ene past en bij de andere niet en/of dat bij de ene de wielkast gerold is of niet doet ook veel he en wat het voelen of aanraken van mijn voertuig betreft dan heb ik liever dat ze het me even komen vragen i.p.v. onmiddellijk te voelen. nu back on topic |
|
||||
|
||||
Quote:
lekker agressief zeg |
|
||||
|
||||
Quote:
en hij heeft nog gelijk een auto staat er te kijk en niet om aan te voelen. |
|
||||
|
||||
Quote:
hey dat is deze maar dan zonder rood randje op de velgen. echt een perfecte golf 2 en eh, ik heb wel genoeg gezeik gelezen over het strelen van auto's.....
|
||||
|
||||
Ok, dan maar zeiken over een rood randje. Op welke foto zie jij het rode randje niet?
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
Inderdaad, als je goed kijkt zit er op de eerste foto ook een rood randje.
We kunnen ook zeiken over dat Jetta grillelijstje op die Golf.
|
||||
|
||||
Of die lelijke spiegels... en de ontbrekende voorlip.
|
||||
|
||||
Vergeet de ruitenwisserarmen niet.
|
|
||||
|
||||
En wat zit er onder de kap? Die sluit nml. voor geen meter aan op de spatborden/parafan....