|
|||
|
|||
Wordt dat wel een auto om mee te rijden?
|
|
||||
|
||||
Deze fridolin word complete origineel gerestaureerd. Er komen wel wat leukere velgen onder en een zwaardere motor erin.
|
|
|||
|
|||
Quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/MTX_Tatra_V8 Potverdikkie, nog een mooie auto ook |
|
||||
|
||||
cool, zal vast goed gaan komen als we naar de huidige kijken
hoe staat het met de W12 ervoor? ziet het er nog naar uit dat hij een keer een kenteken krijgt of komen hier nog wijzigingen/ verberingen aan?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Vandaag nog eens door dit topic gekeken
Het is wel een mooie tijd geweest met dit project en de leuke reacties Volgens mij hebben veel mensen van dit topic genoten kleine update Ik ben momenteel 2 fridolins tegelijk aan het restaureren |
|
||||
|
||||
het is jammer dat het hier zo stil is
van die andere 2 zouden we in dit topic nog net zoveel blijven genieten althans als je het mij vraagt plan nog steeds verkopen van de auto? of toch bijhouden?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
2 tegelijk....damn! Die witte is helemaal tof vind ik....heb je daar inmiddels ook al een kenteken op gekregen?
|
|||
|
|||
Fijn dat nog eens iets post in dit forum, ben erg benieuwd naar de frido's!
Zou je wat foto's willen posten? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ook is er ondertussen een nieuwe brug bij geplaatst voor lage auto's.
Dus ik ben momenteel van alle gemakken voorzien. Last edited by Ruud : 27-10-2016 at 20:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja iedereen wil weten hoe en wat met het kenteken. Ik ben er eerlijk nooit meer mee bezig geweest, en ik ben ook niet van plan om er zelf mee te gaan rijden. Na 10 jaar werk is het voor mij iets meer dan een auto geworden. Ik zou hem graag verkopen aan een museum waar hij door iedereen dagelijks bekeken kan worden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Die logica snap ik niet helemaal,je bouwt een Frido met een dikke motor en race ophanging om hem vervolgens eventueel in een museum te gaan bekijken? Heeft het wellicht niet te maken dat het bijna onmogelijk is om er überhaupt een kenteken op te krijgen?,wellicht als kitcar maar dat het in de papieren gaat lopen? |
|
||||
|
||||
Ik zie dit meer als mijn levens werk. En niet meer als auto.
|
|
||||
|
||||
Ik snap het wel, deze zou een bijzondere plek verdienen
|
|
|||
|
|||
Er valt nog wel wat tijd te doden met die 2 busjes
Wat zijn de plannen deze keer? |
|
||||
|
||||
Geweldig Ruud, kenteken zou Ik ook niet relevant vinden...
Super !!
|
|||
|
|||
Auto's zijn om mee te rijden. Als je iets in een museum wikt hebben moet je maar gaan schilderen.
Maar dat is slechts mijn mening. Het blijft jouw beslissing natuurlijk. En je kunt straks met die andere wel rijden. |
|
||||
|
||||
mooi man, nóg 2 frido's erbij... ik was er met 1 al blij.. succes, ik ga het volgen! |
|
|||
|
|||
hehe 2....man alleen de vondst is al knap
Ben benieuwd, ik ga m volgen hier.
|
||||
|
||||
ik ga weer volgen