|
||||
|
||||
Allicht gaat dat passen, zijn lui die wat moeite doen om een wiel mooi onder een auto te zetten
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt.......................... The Vossen CV1 wheels are 20x10.5-inch, with +30 at the front and +15 in the rear. They are wrapped with Hankook S1 265/25/20 tires |
|
||||
|
||||
Ik vind het allemaal wel erg "over the top" vond die Vossen velgen al grof zat..
|
|||
|
|||
Quote:
De testfit velgen zijn ook vossen's Persoonlijk vind ik ze echt gek!! Veel beter dan dat roze! |
|
||||
|
||||
Ik ben er ook geen fan van hoor, maar vind 't wel tof dat hij 'm zo strak legt zonder air..
De auto zelf en de velgen doen me verder niet heel veel moet ik eerlijk zeggen
|
|||
|
|||
geniale auto, geniale velgen!
alleen zo jammer dat er achter de velgen van die kleine remmetjes zitten. achter zaten zelf trommels geloof ik. zitten schijven op zie ik nu, dacht op mivw trommels te hebben gezien?? zou ik toch wat moois achter monteren, zeker met van die open velgen. |
|
||||
|
||||
Zijn er dan mk5 geleverd met trommels?
Zelf de 1e mk5 van 2004 in de 1.4 16V 55KW uitvoering heeft na mijn weten schijfremmen voor en achter. |
|
||||
|
||||
Ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n ding trommels heeft, al heeft die nieuwe Jetta (soms) wel trommels dacht ik?
|
||||
|
||||
Jetta 6 heeft in de USA een starre as en trommels, om hem in een goedkoper segment te kunnen plaatsen.
|
|||
|
|||
jullie hebben gelijk, had een foto van mivw gezien waar ik trommels dacht te hebben gezien.
net even erbij gezocht, is toch niet zo |
|
|||
|
|||
Vossen heeft een style die heel persoonlijk is. Ik vind concave velgen helemaal geweldig en heb al meerdere vag modellen gezien waarbij ik het superdik vind staan.
Veel mensen vinden het ook meer velgen voor amerikaanse modellen of jdm. Je ziet de velgen ook veel op bmw's. Ik heb wel is een photoshop gemaakt van de velgen onder mijn mk6. Ook heb ik wat mailcontact gehad met die lui over wat het moet gaan kosten, maar dat contact is heel traag over en weer dus ik weet nog niet echt iets concreets. |
|
||||
|
||||
Quote:
Blijft een dikke V Danny, als je in Vroomshoop bent en je hebt tijd kom hem dan ff een keer laten zien. (woon naast Lucas assurantie, as die witte golf 2 er staan ben ik dr ook) |
|
|||
|
|||
@Vw_golf: Ik woon weer in Vroomshoop, zal binnenkort wel ff buurten!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Om terug te komen op deze .. hier op 22", echt geen pan:
|
|||