|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal wel loslopen denk ik, het is een vrij hard terrein en word normaal niet gebruikt voor massale evenmenten zoals bijvoorbeeld het oude terrein van VAGFest waar de week ervoor nog 50.000 man door de modder liepen te stampen. Ik begreep dat het er nog heel netjes bij ligt op het moment.
|
||||
|
||||
Dat moet geen probleem zijn, want de Gijsmans heeft standaard een 5tons sleepkabel bij
|
||||
|
||||
Zal mn paraplu ook alvast inpakken.
Of komen er VF-plu's in de shop?
|
||||
|
||||
komt helemaal goed. bewolkt met kans op een bui, daar blijven we toch niet voor thuis? always look on the bright side of life!
edit: kijk het is ondertussen al veranderd naar "bewolkt met kans op een enkele lichte bui" |
|
||||
|
||||
Komende zondag staan wij weer op Volksdub met een eigen stand. Dit jaar hebben wij een speciale actie voor alle Volksdub-bezoekers:
Tot dan! |
|
||||
|
||||
Misschien dat ik vanmiddag even langs het terrein rij en is een foto maak van hoe het er nu bij ligt!
|
||||
|
||||
goed idee
|
|
||||
|
||||
Jurering door Dubnutterz, we hebben er zin in.
Als het goed is, hebben we ook stickers en keycords bij ons, dus spreek ons maar aan.
|
||||
|
||||
weet er iemand of er daar in de buurt ergens een handcarwash box is ofzo?
|
||||
|
||||
die was er vorig jaar wel.....dus ik denk nu ook.
|
||||
|
||||
adresje.?
|
||||
|
||||
hoofdstraat,net voor de afslag wezerweg.adres heb ik niet maar je kan het niet missen.
|
|||
|
|||
Morgen met een deel van de dubmeisters zakken we ook die kant af vanuit het Zeeuwse. We zijn wel wat water gewend. Zembroek mee .... en sfeer/gezelligheid kan je maken het weer kan je niks aan veranderen!
tot morgen en zondag iedereen |
|
||||
|
||||
Zal straks de golf klaarmaken voor zondag , even in zomer/vakantiestylz .
Morgen een druk dagje @ fryslân , zondag dan toch maar de oversteek wagen naar Limboland - Speed emmer mee voor het autowassen ,komt wel goed
Last edited by jettaracing : 13-07-2012 at 15:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
op google maps zie ik niets meteen
|
||||
|
||||
Hopen op lekker weer en dan maken we dr weer een topweekend van! Cyall morgen!!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
staat op de wenslijst, maar ze zijn er nog niet.... zelf meenemen dus. |
|
||||
|
||||
Locatie nog even op google maps.
en in het groot: http://www.volksforum.com/albums/fi...12_original.jpg Last edited by Dirk : 13-07-2012 at 16:38. |
|
||||
|
||||
Ben er net even langs gereden, terrein zag er prima uit. Een paar modderige stukjes, maar op die plekken hoef je eigenlijk niet te komen.
Verder hoop ik wel dat de organisatie de gaten vooraan in het zandpad even aanpakt. Het is niet extreem erg, maar wel erg genoeg om het aan te pakken. P.S. Wat betreft de wasboxen, in Well zelf is er geen. Ook niet bij het BP tankstation. De dichtsbijzijnde wasbox ligt in Horst en Venray. Of de wasbox in Wanssum moet al klaar zijn maar dat durf ik niet te zoeken.
Volkswagen Corrado VR6 '92 Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08 Last edited by Dennis-Mash : 13-07-2012 at 17:49. |
|
||||
|
||||
vorig jaar was er een auto was gelegenheid op het veld