![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das psies op tijd! Ik ben lekker wel de 2e jarig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() broer houd het weer lekker spannend
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geen spaghetti Evert wel iets met hoogte's, verstelbaar en gordels
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee die heb ik ook! ![]() Zeg, ik ben eigenlijk wel heul erg nieuwsgierig naar meer foto's!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de spuiter eens gebeld hoever die was met het strakmaken en de spuitplamuur/grondlaag en ook maar even gevraagd of ik a.s. zaterdag even langs kon komen om foto's te maken.
Zegt ie doodleuk: "Foto's maken is prima maar neem dan gelijk de aanhanger mee dan kun je de golf gelijk meenemen" ![]() Yiiihaaa hij is klaar! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanavond de weg tussen ternaard en broeksterwoude maar even afzetten want er kan wel eens met hoge snelheid worden gereden
![]() gefeliciteerd Douwe leuk verlaat verjaardags kado ,de kids maar naar zomerkamp en sleutelen met die hap en in de bouwvak te toeren ![]() en wat als ie nou blauw gespoten is ![]() Last edited by ewcaddymk1 : 04-07-2012 at 19:24. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heb ik daar ook geen probleem mee, t was iene miene mutte met de keus van de kleur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, hoor. Ik ken die weg wel, en je kunt daar echt niet harder dan 130. ;-p |
|
||||
|
||||
![]() ik ben benieuwd......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met aanhanger dan ![]() nu weer even ontopic ![]() helemaal super kerel kom gauw even langs ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kun je m toch nog bekijken voor je vakantie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ga ik zeker doen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En jawel! Vandaag de golf opgehaald en ik moet zeggen............................................ .................................................. .....................sprakeloos!!!!!
![]() Foto's zeggen meer dan woorden: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Dokter D : 07-07-2012 at 18:57. |
|
||||
|
||||
![]() Ontieglijk mooi kleurtje, ziet er weer tip top uitstraks
|
||||
|
||||
![]() heel netjes douwe ,,
word een mooie auto .. succes mei dien projekt . |
|
||||
|
||||
![]() vandaag dus even van dichtbij gezien ,de eerste 3 foto's zeggen genoeg
![]() echt strak douwe het is je van harte gegund ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hij is echt super gespoten!!! dikke
![]() Kleurkeuze dikke ![]() |
|
||||
|
||||
![]() snel gegaan...
![]() mooi om dit even naast elkaar te zien.
|
||||
|
||||
![]() Dank u allen!
Ik had wel de hoop om rond de bouwvak op te kunnen bouwen maar had niet verwacht om het te halen maar gelukkig bleek het toch haalbaar. Nu komt t mooie werk! |