|
||||
|
||||
Quote:
Facebook... |
|
||||
|
||||
oh. dan zeg ik niks...
|
|
||||
|
||||
Zijn inderdaad rond de 220 a 279 nieuw per stuk. Maar vind het altijd heerlijk wat te overdrijven, check mijn ride maar
|
||||
|
||||
Ja, een beetje overdrijven is prima. Maar als jij dit soort uitspraken grappig vindt, vind ik het niet raar dat mensen je niet meer serieus nemen, of je zelfs belachelijk maken...
Last edited by 1982kameiX1 : 12-01-2012 at 09:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk je nou echt dat ik me daar als vent van 20 nog zorgen om maak? het zal me een rotzorg zijn wat men er van vindt, ik doe toch wel wat in me opkomt. Als ik me eige druk moet gaan maken over wat iedereen van me vind ben ik over 3 jaar grijs en over 5 jaar kaal. nee dankje, ik vind het wel goed zo
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik wil alleen maar zeggen dat je het zelf in de hand hebt wat iemand van je vindt. Als iemand jou bijvoorbeeld een prutser vindt, dan zal dat wel een reden hebben. Je hoeft je er niets van aan te trekken, maar als vent van 20 heb je nog 60 jaar te gaan, en het zou mooi zijn als je in die tijd iets opsteekt van hoe mensen op je reageren. Maar je moet/mag vooral blijven doen wat je wil hoor...
Daarnaast: Als het je niet kan interesseren wat iemand van jou of je auto vindt: wat doe je nog op dit forum dan? |
|
||||
|
||||
Ik wist dat deze vraag zou komen.
Wat doe ik dan nog op dit forum? Heel simpel, een gezellige tijd hebben, en als klap op de voorpijl, mensen respect en waardering geven die veel tijd en geld in hun auto steken. Iets waar menigeen van de forummers op dit forum nog aan moeten wennen. Maar nogmaals, gezelligheid, ken geen tijd.
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt tot nu toe alleen maar in je eigen topic gereageerd, dus dit is niet de rede...
|
|||
|
|||
Misschien lees ik er over, maar welke bandenmaat heb je besteld ?
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, na deze reply moet ik zeggen dat ik nu echt klaar ben met dit gesprek. Ik wens je verder nog veel plezier op het forum en ik ga zeker volgen wat je allemaal met je auto uitspookt, maar ik ga geen inhoudelijke gesprekken meer voeren in dit topic. C-U. |
|
||||
|
||||
Dat heb ik 4 dagen geleden eigenlijk al besloten,toen werkelijk iedere opmerking die ik plaatste weggehaald werd, en t uiteindelijk toch geen zin heeft.
en jan-jelle
|
||||
|
||||
Quote:
Kon het niet laten je even te verbeteren jj
|
||||
|
||||
Quote:
Stel je eens even fatsoenlijk voor dan |
|
||||
|
||||
Doe je ding!, als je dat gaaf vind? Wie houdt je tegen?
|
||||
|
||||
vind je wel verrassend vriendelijk blijven, ik had toch al een paar scheldpartijen en ''kom maar naar de grote eik'' meetings gehad denk ik.
|
||||
|
||||
Haha, nogmaals het interesseert me niks, ik post het hier omdat ik het leuk vind om te laten zien
Vriendelijkheid zit me in de aard he
|
|||
|
|||
als ik eff mag reageren ik vindt de jetta uit the fast and the furious toch echt wel een dikke auto. de bestikkering dan niet maar de auto verders wel. alhoewel ik het zelf niet zou nadoen. en ik denk dat er meer gekeken gaat worden naar deze golf dan een oem of rat golf. en daarbij hij is lekker aan het hobbyen en kan hier misschien nog wat info vinden bij problemen met zijn auto.
nou beast blijf lekker door gaan ik ben benieuwd hoe de golf gaat worden. |
|
||||
|
||||
No offence, maar de Jetta uit de F&F zit ook anders in elkaar dan deze Golf.
|
|||
|
|||
fiieeuwwww.... heb eff heel dit topic gelezen en jeez.. =/
Ik ga eerlijk zijn en zeggen dat ik het leuk vind nog eens iemand tegen te komen die ten minste niet OEM+ of carterpan tegen de grond met dik en brede velgen met getrokken banden wil gaan rondbollen.. Ik vind dat als hij nu zijn golfje zo wil zetten laat hem doen succes met je project! ben benieuwd als hij af gaat zijn |