|
||||
|
||||
mischien komende week maar eens kijken
|
|
||||
|
||||
Goed bezig hier
ben ook wel benieuwd hoe deze koppelings cilinder gaat werken. Wel handig als ik mijn eigen eens wil ombouwen naar kabelgeschakeld. |
|
||||
|
||||
Quote:
vgj volges mij heten ze . kunnen veel maken dus dit ook wel denk ik . |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
super tanx van de week ook de huif maar even poetsen zodat die er ook maar weer mooi bij staat |
|
||||
|
||||
Wtf die cilinder is gaaf maar de badkuip is helemaal te gek
Goed bezig! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind huif ook wel aardig staan ,valt me niks tegen maar er zijn vast mensen die daar anders over denken. en ieder zijn mening word gerespecteert ik had liever een amerikaans model zo'n eentje die net zo hoog is als de cabine zelf maar die zijn heel moeilijk te vind en/of niet te betalen maar die cylinder ben ik ook heel blij mee |
|
|||
|
|||
al meer nieuws kwa koppelingscilinder?
|
|
||||
|
||||
kwa cilinder nog niet moet nog even een leiding laten maken maar aangezien de meeste bedrijven dicht zijn de komende weken zal dat volgend jaar worden ,ben wel met wat anders bezig heeft met polyester te maken maar de foto's volgen
|
|
|||
|
|||
http://www.golf1.info/forum/index.p...70366&pageNo=29 dit systeem vond ik ook nog op internet lijkt ook wel netjes.
|
|
||||
|
||||
omdat ik de gewone huif helemaal geen porum vind en de amerikaanse truck-cap wel .
Maar die zijn moeilijk te vinden en als ze der zijn verschrikkelijk duur. dus blijft er maar 1 optie over AANPASSEN met als resultaat een caddy pannel-van |
|
|||
|
|||
heey.. leuk project! ben zelf met een soort gelijk project bezig.. zelf heb ik de hydrolische koppel systeem van een golfje 3..
|
|
||||
|
||||
netjes gedaan
|
|
||||
|
||||
tanx, ik moet de foto's van de bouw nog even kleiner maken dan kunnen die er ook bij
|
|
||||
|
||||
dus dit was het ,heel lang nadenken zal ik het doen of zal ik het niet doen
flex derin passen en meten nog een keer flex derin en dan plakken en dan krijg je dit dus Last edited by ewcaddymk1 : 30-12-2012 at 22:15. |
|
||||
|
||||
knap gedaan,ziet er goed uit
|
||||
|
||||
dank je, even een paar dagen creatief met polyester best leuk werk maar wat een bende krijg je ervan vorige maand de hele garage opgeruimd wanden geverft alles spik en span en nu
maar het is wel verrotte handig zo'n huif, even naar de winkel met teveel boodschappen en een kleine jongen van 2 1/2 in de stoel gaan de boodschappen al gauw achter in de bak en dat in dit land heb je al snel alles nat. zo ook met je gereedschap als je een klusje hebt, en de bak blijft nu mooi droog dus minder rot |
|
|||
|
|||
Mooi gedaan man!
|
|
||||
|
||||
ik heb het klepje achter ook al pas maar wil in de toekomst graag een doorzichtig ruit erin en aan de zijkanten moet ik nog raamrubber voor halen en een paar stukken plexiglas
want je ziet geen drol als je achteruit wil zeker niet met die kleine mk1 spiegels |
|
||||
|
||||
Netjes gedaan! Veel beter dan zo'n hoge badkuip