|
|||
|
|||
leuk filmpje!!! heb hem gelijk opgeslagen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Met windows moviemaker misschien? Vet gaaf filmpje! En ik ben ook nog rijdend te zien. Thanx!
|
|||
|
|||
@Rickyrick,
Whahah leuk man! Kwaliteit is goed hoor! :biggrin:
|
|||
|
|||
Thanks ga ik vanmiddag ff proberen
|
||||
|
||||
Kicke filmpje!!!! rolling in my lupo...surfs up sign!!!
en hans zijn oettinger ook nog ff..super!!!
|
||||
|
||||
Gaaf filmpje rickyrick! Altijd leuk om ff te zien, keer wat anders dan foto's!
|
|
||||
|
||||
Wat gaaf zo'n filmpje....Alleen benadrukt dat nog meer wat ik gemist heb! Wat jammer dat ik ziek was, GVD!!! Maare....heel binnenkort toch weer eentje?
|
||||
|
||||
Quote:
Balen dak em nu ff niet kan zien!! Staat ie er vanmiddag nog op?? Ben wel benieuwd
|
||||
|
||||
Normaal kan ik geen filmpies kijken op mijn werk maar deze speelt ie wel af!
Ik stem ook voor HEEEEEL binnenkort weer een meeting!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Jaaahaaa, want jullie hebben mij gemist natuurlijk! :biggrin:
|
||||
|
||||
Ja ik heb je heel de dag lopen zoeken, aan iedereen gevraagd of big mac mark er al was maar helaas, snik...... Rene en ik waren heel verdrietig......
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem ook ff opgeslagen leuk filmpie. Die plaat die eronder zit die is ook kewl :biggrin:
|
|||
|
|||
Thanks all!
Jaa vanmiddag staatie er nog op... server is best snel!
|
|||
|
|||
Als ik dit allemaal zie en lees heb ik dus heeeeel veel gemist. Jammer dat mijn golfje nog niet klaar is. Hoop dat ik de volgende keer wel van de partij ben. En als mijn golfje nog niet klaar is dan kom ik gewoon met de golf 3. (dan zet ik hem wel aan de andere kant neer )
Ook hulde voor de organisatoren. Perfect geregeld zoals ik het zie.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor is een gewone 1.6 die er standaard in ligt, ik ken die jongen namelijk is lid van VW Team Brabant. He chrisjuh qua lokatie in Tiel aan de Waalkade is dat wat, je hebt er nu een supergroot pakeerterrein waar de tent van appelpop altijd op staat + veel gras en snackbar op de hoek |
|
||||
|
||||
Lijkt me een goeie lokatie! Nu nog een datum.... :p
|
|
||||
|
||||
Je hebt daar dacht ik ruimte genoeg, kijk anders eens op de website van vwteamgelderland. Na hun foto's aldaar, ps niet op 29 mei want dan hebben hun hun meeting daar weer.:biggrin:
|
|
||||
|
||||
Inderdaad hele mooie lokatie!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Staat t daar niet onder water? 't smeltwater uit de bergen komt eraan
Last edited by sjampoo : 22-03-2005 at 13:28. |
|
||||
|
||||
Ik blijf bij Bunnik tankstation de Slagmaat voor de volgende keer .
Zeer centraal en geen thuiswedstrijd voor sommigen . Geen ge OH over welke BP het nou is . Hele grote parkeermogelijkheid . En denk ik niet onbelangrijk : veel makkelijker te vinden voor onze zuiderburen . Daar zijn er een hoop van afgehaakt toen ze zagen waar het was en ze nogal moesten zoeken Opbouwende kritiek heet dit |