|
||||
|
||||
nou nou nou laten we A.U.B. wel even gezellig houden
ik volg dit topic vanwege het project en persoonlijke meningen doen me niet zo veel . kwa project vind ik dit een super caddy ,voor mij mischien 1 type te nieuw maarja dus vorderingen blijf ik wel volgen een beetje jammer dat dit topic nu een beetje vervuild word door de ongein eromheen, beetje jammer word voor een nieuwstaander niet leuker op om een leuk project te lezen en laat staan de sfeer van het forum te proefen. al met al jongens laat het een beetje waaien A.U.B. |
|
||||
|
||||
Goed, ik heb er even doorheen gelezen en moet zeggen dat ik er niet vrolijk van wordt
We gaan hier een goede discussie zeker niet uit de weg, mits hij met wederzijds respect en evt feiten gestaaft kan worden, met zwartmakerij van horen zeggen, scheldpartijen etc worden niet gewaardeerd of getollereerd. Ik neem aan dat jullie allemaal volwassen genoeg zijn om nu op een normale manier verder te gaan met het topic. Peter. |
|
|||
|
|||
huh, wat een ommekeer in een keer...
jammer!, je caddy is echt te gek, en je foto's ook van hoe je dingen gemaakt hebt.. met de verdere discussie's bemoei ik mij niet hoop dat je de caddy hier nog wel bij blijft houden, vind het namenlijk een van de mooiste (als het al niet de mooiste is) caddy's die ik gezien heb.. mvg
|
||||
|
||||
op verzoek
|