|
||||
|
||||
Mooie schroefset, mischien even in de blanke tectiel zetten dat hij ook mooi blijft?
|
|
||||
|
||||
Heb voor de schroefset Race Glaze Jet Laq gekocht. Tectyl is voor mij niet echt nodig voor de schroefset, tis een mooi weer auto
|
||||
|
||||
En het rechter voorscherm moet ook nog even goed onder handen genomen worden.
Foto met flitser, en een hoop extra licht erbij gemaakt, zodat het wat beter te zien is. In real-life valt het wat minder op. Er is op dit scherm boven de sierstrip wat gespoten, maar hier moet ik nog wel iets aan doen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nice, groen licht gekregen dus?
|
|
||||
|
||||
Super:-) waar laat je dat doen? Die blauwe sonnenland kleur is echt stoer!
Heb ook een zwarte hemel ziet er echt stukken beter uit:-) Dat is toen het enige geweest wat ik niet heb laten bekleden Omdat het redelijk zeldzaam is. Ik heb ook nog een ander dakje nodig. Ben eigenlijk op zoek naar een bedrijf Die ze op maat maakt ik vind de originele rode sonnenland daken niet zo mooi qua kleur. Vandaar dat ik er een wil laten maken:-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Tillemans Auto Caravanstoffering Carla Mauritspark 43 6163HN Geleen 046-4758164 Niets dan lof over deze vrouw, als je ergens je bekleding of dak moet laten maken dan is het wel bij haar. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Johan van Cabriodak.be komt thuis bij me langs. Heb er heel erg goede verhalen over gehoord, en ook de service achteraf, mocht er iets zijn. Is ook wel prettig om te hebben. Is misschien niet de goedkoopste, maar schijnt een echte vakman te zijn. We zullen het zien
@Ernst, ja, maar het is ook nodig. Het huidige pvc dak is zo ver heen. De scheurtjes die er nu in zitten, als je er naar kijkt scheuren ze al verder uit. @Twan, ik wil het wel vragen voor je? Duurt wel heel even, de 14e komt 'ie hier langs.
|
||||
|
||||
Thanx jullie hebben beide PM;-)
@Christiaan: heb je trouwens al compleet zwarte zonnenkleppen? Die zaten er bij mij standaart in maar zie ik er niet weer terug in komen de komende tijd;-) Ik kan wel ff op zolder kijken of ik ze nog heb;-) |
|
||||
|
||||
Ik ga vd week ff zoeken;-)
|
|
||||
|
||||
Me al lange tijd aan het irriteren over dat lelijke rechter voorscherm. Vanavond een avondje niks op de planning. DAP in de aanslag, verschillende pad's, polijstmiddelen... BAM, en binnen no time door de blanke lak heen.... Nu is het altijd mogelijk met poetsen/polijsten ergens doorheen te gaan. Maar dit scherm is zo slecht gespoten (vandaar dat het ook zo'n matte krant was) dat daar niets meer aan te redden valt.... Ben niet zo blij nu.... op zoek naar een spot repair.....
|
||||
|
||||
spotrepair is niet echt de oplossing, blijf je altijd zien!
Zeker met blanke lak. Je kan het zijscherm beter mat schuren en het scherm compleet laten spuiten! Veel succes ermee i.i.g. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan meteen de hele auto Staat wel op planning, maar dat duurt nog wel ff. Eerst het huisje..... Het zijn ook maar 2 kleine plekjes, maar ik irriteer met er ontzettend aan.
|
||||
|
||||
Afgelopen zatedag samen met Hans alle bovenstaande onderdelen onder de kap gepropt Loopt nu mooier als 'ie ooit heeft gedaan. Het is nog net niet 100%.
Donderdag ochtend wordt de nieuwe kap geplaatst, daarna door naar de garage voor APK en dan meteen de ontsteking af laten stellen, zodat we de 100% wel gaan halen. Vanavond het oude dak vast voor een deel losgehaald (en valt gewoon van ellende uit elkaar). De spankabel kwam er ook in 4 delen uit. Wel blij verrast, dat de rand waar de kap om klemt, nog zo gaaf is. Had ik eigenlijk niet verwacht.
|
||||
|
||||
Wat een verschil zeg! Het nieuwe dak zit er op, ontzettend netjes gedaan (al zeg ik het zelf). Ben ook erg blij met de zwarte binnenhemel.
Net weggebracht voor de APK en dan meteen de ontsteking afstellen. Bijna klaar voor de See, het to do lijstje wordt steeds korter. Heb er sin an!
|
||||
|
||||
Dak zie er TOP uit!!
|