|
||||
|
||||
Ik krijg net het bericht dat ik definitief kan,mag melden dat ik s'avond de muziek zal verzorgen van 22.00 tot 0.30 uur.
Ik hoop er een gezellige avond van te maken en hoop dat jullie helemaal los gaan. Als voorproefje alvast een set welke ik recentelijk heb opgenomen Te beluisteren op: http://soundcloud.com/dj-marco-mart...z-live-set-juni Is deze muziekstijl helemaal jouw smaak en heb je binnenkort ook een feestje of evenement mail me dan via mijn website. Voor volksforum leden maak ik een zacht prijsje. Tot ziens op Volksdub 2011 Last edited by classic-edition : 13-06-2011 at 21:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm, klinkt zeker niet verkeerd Ben benieuwd 9 Juli.
|
||||
|
||||
Cool shirt!
|
||||
|
||||
Ich bin dabei
|
|||
|
|||
Quote:
Bakken we pannenkoeken but ? |
|
||||
|
||||
Wij zijn toch aanwezig
|
||||
|
||||
Het is rond, er komt een Live stream vanaf het terrein.
En er is een mogelijkheid tot de aanschaf van een internet bundeltje dus alle laptops en smartphones kunnen op internet via WiFi. Over de prijzen kan ik nog even geen uitsluitsel geven maar we werken hard om daar deze week nog een definitieve prijs over te kunnen melden. |
|
|||
|
|||
nog 42 plekkies vrij .......
Last edited by HannoverEdition : 16-06-2011 at 15:41. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
de rainbowcrew staat ervoor Peet Last edited by HannoverEdition : 16-06-2011 at 15:52. |
|
||||
|
||||
Quote:
Op verzoek aan gezet Weet niet of het uitzicht vanaf mijn kantoor zo interessant is overigens, komt over het algemeen weinig voorbij. Dit blijft overigens wel gewoon de officieele link voor de live stream. http://www.livestream.com/volksdub |
|
|||
|
|||
Hij doet het
kwam net al een dikke trekker voorbij en kan je ook beelden opslaan? en zo ja hoe werkt dat? |
|
||||
|
||||
Dat komt goed uit want ik heb hem al op meerdere sites gespamt hou de bezoekers aantalen maar eens in de gaten
|
|
||||
|
||||
Kreeg het mee sta nu op 4 viewers hahahaha.
En natuurlijk heel sneaky een beetje reclame maken |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee eigenlijk, ik kan wel alles opslaan maar wil niet weten wat me dat aan opslagruimte gaat kosten. Misschien op je eigen PC, zijn diverse programma's om je eigen desktop mee op te nemen. In ieder geval voor Mac's dan. |
|
||||
|
||||
Gewoon printscreenen man
|
||||
|
||||
Quote:
Zondagochtend, strak plan!
|
|||
|
|||
Quote:
Hmm ff stoeien dus.... kan zo gauw ff niet uitvinden hoe je (net als op de webcam destijds bij de Shell in W'see) beeld voor beeld op kunt slaan op m'n joeter...? Ik heb geen mac....maar moet volgens mij ff programmatje dowloaden,alvorens je beelden op kunt slaan #Edit, printscreen kan natuurlijk ook Ebut,maar wil jou wel vol in beeld hebben als jij pannekoeken aan het bakken bent anyway,leuk dat je dit voor de meeting in july allemaal voor elkaar hebt gekregen gr; Guido Last edited by HannoverEdition : 16-06-2011 at 18:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker weten |
|
|||
|
|||
Kan er helaas zaterdag avond niet bij zijn. Mijn oom en tante hebben een groot tuinfeest vanwege het 40 jarig huwelijk. Zondag ben ik er uiteraard bij