|
|||
|
|||
nice project en goede aanpak hou ik van
succes met verdere werken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mooi project! Hier is ook niets overgeslagen
Met wat heb je die spatbordverbreders vastgekit, ik moet de mijne ook nog doen.. ? En ga je de motor laten draaien met een zekeringkast van een G60 of een golf 1 gti ?
|
||||
|
||||
verbreders zijn vastgekit met quick kit van Kent
(alle producten opt werk zijn kent) heb een voll kabelboom van g60 + zekeringkast en ik heb die van m'n 1500cc die er in zat en dan nog een reserve motorkabelboom van g60 dus bedrading genoeg |
|
||||
|
||||
verbreders er op
nieuwe GTI spiegels er op GTD grille met nieuw zwart logo en g60 logo der in koplampen er in |
|
||||
|
||||
Coming nice together
|
|||
|
|||
Super !!! Klinkt veelbelovend en ziet er veelbelovend uit !!!
Komt helemaal in orde ! grts
|
||||
|
||||
Schiet lekker op! Ff n vraag over die kit van Kent, is t daarna nog wel los te krygen?
Had s verbreders met ruitenkit vastgezet en trok er de verf mee af...
|
||||
|
||||
is niet de bedoeling om het nog los te krijgen
Dus ik vrees dat je dan hetzelfde resultaat gaat krijgen Ik wou gewoon geen gaatjes boren,elk gaatje dat je maakt kan ooit gaan roesten,dus enkel kitten die handel |
|
||||
|
||||
Oké, bedankt voor je reactie! S kyken met welke kit ik ga werken...
|
||||
|
||||
dik ding.. zou alleen het g60 logo weglaten of vervangen door een gti logo of shaun het schaap logo
|
||||
|
||||
ziet er allemaal zeer netjes uit.Ik ben blij dat mijn lader zo goed onderkomen heeft gekregen.Ik zie trouwens maar weinig updates van de lader ???
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zit op deze moment in turkije op huwelijksreis,dus ligt even een klein 2 weken stil. Motor zijn we nog in mekaar aan het puzzelen,ben gister voor we vertrokken ook nog wat spullen gaan afzetten in poederlakkerij |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een geldige reden om ff niet te sleutelen, proficiat trouwens
|
||||
|
||||
Thanks
ondertussen zijn we gelukkig getrouw en terug van vakantie Gister naar Kustom Creations m'n bestelling gaan ophalen we hebben gescoord: 1 zwarte alcantara dakhemel en bekleding voor stijlen natuurlijk ook [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG] |
|
||||
|
||||
Schiet mooi op zo !! Gaaf kleurtje, mooie details !!! G60 logootje staat prima zo !!
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Kris met je huwelijk.....
ff een algemene vraag die ze mij ondertussen ook al overal gevraagd hebben... Hoe voelt het nu om getrouwd te zijn?
|
||||
|
||||
Kris,
je hebt een volle inbox
|
||||
|
||||
super die dakbekleding! komt mooi voor elkaar, als hij klaar is wil ik hem wel eens live bewonderen. en eens meten met mijn mk1 G60
jij kent mij misschien niet maar ik weet wel wie je bent, bart crabbe heeft je laatst nog gecontacteerd voor mij |
|
|||
|
|||
Ziet er erg netjes uit.
Kan je mij ook vertellen hoe je de raamrubbers in het draairaampje van de portieren er weer in krijg? Ik heb al een tijdje zitten rommelen maar het lukt mij niet. Ik hoor graag van je Peter |