![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heey Nigel morgen dan maar eens kijken of we die gewone chips geruild krijgen voor een paprika chippie hé!
Ik zie je morgen vroeg hahaha.. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() chippie kan nog wel problemen geven..... Er zijn 2 soorten motormanagement voor een gti. De ene heeft de chip gesoldeerd en de andere is plug en play.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lijkt me sterk dat deze freaks hier niet naar hebben gekeken... ![]() Geweldige auto Nigel !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt Ralph, en ik er zijn inderdaad verschillende chips te krijgen ivm de verschillende computers. Ik heb in elkgeval de goede en als het goed is is deze niet gesoldeerd ![]() @Ronnie: Ik zal zometeen ook even de veerpoten losdraaien zodat we straks ook even de bumpstops kunnen verwijderen...
|
||||
|
||||
![]() Gister even nieuwe spulletjes gehaald aangezien de waterflenzen beginnen te lekken
![]() Straks even alles inbouwen samen met de Limburger ![]() De schroefset staat op zijn laagst voor, alleen zakt hij niet door de bumpstops. dus die maar eens verwijderen straks. ![]() En de Magic lights zitten erin... Ook heb ik een andere porsche kentenplaathouder gemonteerd (platen met opgelegde letters komen ook nog een keer ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() hele nette auto, zoiets zoek ik ook!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi man
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Helemaal goed Nigel !! Staat er keurig bij zo.
Ga je de lampen aan de voorzijde ook nog vervangen door donkere ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat staat ook nog op de planning. Vandaag even met de limburger de waterflenzen en koelvloeistof vervangen en tevens de auto gechipt. Hij loopt een stuk soepeler nu. Het is alleen even wachten op de foto's die Ron gemaakt heeft want de golf ligt nu iets platter ![]() Bedankt voor de reacties verder ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier Nigel heb je wat foto's, het was weer gezellig.
Helaas geen foto's van het sleutelen maar het is wel gelukt. En bedankt voor het ophalen van de spullen hé!! Lager kan nog maar dan loopt de velg aan tegen de rand. Laag zat voor een daily ride. Mooie stance zo. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor de foto geile mensen hier nog 3 stuks.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() dikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
|
|
||||
|
||||
![]() Super dik zo.
Maar ben je niet bang dat je alles kapot rijdt met al die leuke drempels? Of heb je ook zo een TomTom waar je routes zonder drempels kunt instellen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt Rene ![]() @Svennie: Ik ben het inmiddels wel gewend om laag te rijden en waar ik wel of niet kan komen met de wagen... En zo laag ligt de Golf nou ook weer niet ![]()
|
|||
|
|||
![]() Idd ziet er dik uit, maar waar zijn je banden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg vet zo Nigel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon een geinig ding zo .. (gestructureerd) matzwarte rolkooi/beugel zou bij deze look ook nog wel tof zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zie ja maar weer waar een stanley mes goed voor is, daar kun je gewoon een auto mee verlagen hahaha..
Gr Ronnie PS Vrijdag ga ik zeker alleen opstap, Michele gaat met haar vriendinnen weg.. Dus PARTY!!
|
||||
|
||||
![]() geile scheisse Nigel!!