|
||||
|
||||
Zo. Die kan de NL markt weer op met 15000 ori km met NAP
|
||||
|
||||
Dat was mijn gedacht ook, als hij er zelf mee gaat rijden kan ik het nog een beetje begrijpen (eig niet ) maar 99% dat da ding weer te koop komt en idd je zult het maar kopen. Het hoeft niet slecht te rijden maar om eerlijk te zijn , ik zou het niet vertrouwen. Hoewel er mensen met grotere barrels rondrijden
|
|||
|
|||
Zo'n lelijk ding wil je toch niet helemaal op gaan knappen!?
|
||||
|
||||
Toch wel knap mooi stukje Vakwerk
je wil niet weten wat er met sommige auto's gebeurd is |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
dat ze dat ding nog fixen, die had hier al op de sloop staan rotten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Brrr, dan vind ik die eerste nog betrouwbaarder met volledige nieuwe delen ipv doorgezaagt en weer opgelast. edit: het kan nog erger, gewoon even van 2 autos 1 maken met wat lasnaadjes... http://autobotanik.livejournal.com/16316.html
Vergeet dat ene boutje niet! Last edited by The_Maxx : 22-11-2012 at 13:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom denk je dat alles die kant op gaat. Auto's gaan daar minstens 4x langer mee dan hier. |
|
||||
|
||||
Ik moet wel zeggen, ze zijn er verdomde goed in
|
|
||||
|
||||
Lagerkap van een drijfstanglager losgelopen...
|
||||
|
||||
Auw!
|
||||
|
||||
Poelies en carterpan.. --> 1900 (T)D(I) in een bus?
Geen aangepaste versnellingsbak of wel?
|
||||
|
||||
Klopt, een 1Z tdi motor met een mechanische pomp in een T3.
De bak is een lange 4bak van een 2L luchtgekoelde T3 (bakcode DK) en de bandenmaat is (achter) 225/50x17 waardoor er nog wat minder toeren zijn. Reedt errug goed, totdat een harde klap (en een olie- en koelvloeistofwalm) daar een einde aan maakte.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Valt best mee toch? Zo heb ik in 1999 nog van 2 golfjes mkII weer 1 gemaakt. De voorstijlen doorzagen en achter langs de stoelen doorhalen, door een prof weer laten uitlijnen en aan elkaar laten lassen. Nooit problemen gehad en je zag er echt helemaal niets van. |
|
||||
|
||||
Quote:
boefke |
|
||||
|
||||
Ik heb een garagist gekend die ook altijd accidenten oplapte.
Mercedes met voorschade en zelfde model met achterschade. Middendoor slijpen, richtbank op en lassen maar. Naar de spuiter en 10 x je geld terug verdienen. Maar vertrouwen doe ik het niet. Heb ooit een vrouwke gekend en die had een MK3 cabrio die altijd naar links trok en precies kraakte als ze met 120km/h over de snelweg reed. Bleek ook van 2 stuks 1 gemaakt te zijn. Alleen was deze maar half zen gat gelast en wss niet op een richtbank gestaan waardoor dat ding dus helemaal krom trok. Ze heeft er 3 maand mee gereden. Kwam ook van een huis tuin en keuken garagist.
|
|||
|
|||
Kunnen ze met mijn oude Golf ook nog wat?
|
|
||||
|
||||
vast wel
|