|
||||
|
||||
ik bedoel ook alleen voor het laagrijden.
zatte bestuurders mogen ze van mij mee doen wat ze willen!
|
||||
|
||||
Quote:
je hebt geen idee hoeveel auto's daar rijden.. en de politie is al heeel coulant
|
||||
|
||||
Quote:
ik zal volgend jaar zelf eens gaan kijken was het eigenlijk dit jaar al van plan maar heb ik niet meer gehaald.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Maar als meneer de Agend zegt dat je niet meer mag rijden omdat je te laag bent, en je gooit je schroefset omhoog... Mag je dan verder? Of is dat niet cool?:P
|
||||
|
||||
lijkt me ook een simpele oplossing
|
||||
|
||||
Laag rijden wordt meestal wel door de vingers gezien, maar als ze net een paar misselijke gasten hebben gehad, moeilijk lopen te doen en/of harstikke zat zijn dan worden ze wat strenger en als je dan net op de verkeerde plek bent dan heb je gewoon pech. Wij vertrekken zometeen terug naar Nederland na een mega fijne week we hebben super genoten en echt top weer gehad. Bij thuiskomst ga ik eens een album aanmaken. dan kunnen jullie genieten van sfeer die er was. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
wij hebben het album al Ronnie.. donder maar vol.
|
|||
|
|||
Maar wanneer is een auto te laag dan?
Ze hebben daar die wet met die bodemspeling of niet?! Dat schiet niet op als je dat er nog eens boven op krijgt!
|
||||
|
||||
Quote:
verschilt ook van agent tot agent en die lopen daar heel veel dus grote kans dat je de verkeerde tegenkomt!! voorbeeld 1, aangehouden worden omdat je 51 rijdt waar je 50 mag terwijl je in een soort van file/optocht rijdt want harder of zachter als de rest kan je toch niet...... vervolgens kijkt oom agent rijbewijs na, scheurt hem (weliswaar per ongeluk) in 2en, krijg je een boete voor een ongeldig rijbewijs voorbeeld 2, voor me rijdt een golf 3 cabrio zonder licht, maar wel met 2 blonde meiden erin.... agenten zwaaien vriendelijk naar de dames..... ik werd gelijk van de weg gehaald omdat ik overdag geen licht voerde |
|
||||
|
||||
Correct: 11 cm
Last edited by sixpack : 12-05-2010 at 21:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tja dan moet je ook maar cabrio gaan rijden |
|
||||
|
||||
Quote:
Met blonde dames
|
||||
|
||||
Quote:
Maar hoe kijken ze naar die 11CM, naar de bumperhoogte of kijken ze echt onder de auto? Want bij een Golf 1 is de carterpan een stuk lager dan de bumper (onder lipje).
Last edited by sixpack : 12-05-2010 at 21:14. |
|
||||
|
||||
hello bitchy was trouwens ook leuke car
|
||||
|
||||
Quote:
Digitale snelheidsmeter?
|
||||
|
||||
Quote:
Wij moesten vorig jaar voldoen aan 11 cm bodemvrijheid Een kameraad van mij was met die oranje MK1 aangehouden (heeft in de PVW gestaan met verdichte C2's) omdat hij te laag lag. Agenten hebben toen zijn platen en papieren in beslag genomen en kregen ze pas terug als het laagste punt van de wagen op 11 cm lag. We hebben de wagen ter plekke een 15cm omhoog moeten schroeven voordat hij hieraan voldeed. Vervolgens de agenten gebeld die de platen enzo hadden, ze hebben de wagen gecontroleerd en we kregen het zooitje terug. Na Wörthersee een boete van een paar honderd euri in de bus terwijl ome agent ons hier niet van heeft ingelicht Conclusie: wagen heeft de rest van de dagen op de trailer gestaan en is niet het Wörthersee terrein op geweest En de boete staat nog steeds open Zelf heb ik tot nu toe altijd geluk gehad, want die 11 cm die haal ik nooit
|
||||
|
||||
wacht even... zat hij 4cm ONDER de grond?
|
||||
|
||||
Quote:
En hoe kom je thuis Als je te laag bent |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo'n beetje wel ja Daarmee bedoel ik 15 cm op de schroefdraad