|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ja zou ook een optie zijn maar ga toch liever voor de optie om dit in orde te maken nu weet je wel wie er gistermorgen ook naar je flitste he ronnieding is echt gruwelijk vet als je komt aanrijden |
|
||||
|
||||
Was toch gisteren avond he, toen we elkaar tegen kwamen? Of heb ik je nog eens gezien dan? En dank je voor het compliment. Gr en succes.
|
||||
|
||||
ja klopt
Maar gistermorgen ook want toen kwam jij vanuit Echt op de middenweg en ik ging richting Echt en kwamen elkaar tegen rond een uur of 7. Toen heb ik ook flink geflitst met de lichten |
|
||||
|
||||
Nee dat ben ik niet geweest dat is de ex-Jetta van Sponze® hier op het forum, die jongen woont in Susteren en rijd een Jetta die net een tint lichter groen is en mistlichten heeft en op 13inch ATS Classic velgen, wel inderdaad ook een heel mooie wagen ja. Maar ik lag om 7u nog in bed hahaha..
Kijk maar dit is zijn verkoop link kun je zien dat het toch een heel andere Jetta is. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=81146 Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zo weer eens tijd voor een update want we zijn wel weer druk bezig geweest
De motorruimte is met wetsanden en polijsten er wel een stuk op vooruit gegaan en ook al begonnen met spruitstuk en rembekrachtiger te installeren. Subframe zit ook al in elkaar alleen nog 1 beugeltje monteren: Koppeling komt morgen binnen als het goed is dus dan kan donderdag het blokje erin gezet worden |
|
||||
|
||||
Heb je close-up foto's van de motorruimte??
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Nope nog niet gemaakt
|
|
||||
|
||||
Zo het wordt wel weer eens een tijd voor een update
Het blokje ligt er inmiddels in en ook aan de kabelboom is een start gemaakt Met een beetje geluk is de kabelboom volgende week klaar en kunnen we gaan proberen te starten |
|
||||
|
||||
Owja en geen commentaar op de starter aub want de verchroomde was nog niet binnen
|
|
||||
|
||||
ziet er geweldig uit,top!!
|
||||
|
||||
Heel mooi Thijs!
|
||||
|
||||
Top, ziet er netjes uit! Je hebt nu wel weer wat meer plaats nu mijn spullen weg zijn he. Jammer dat we elkaar nooit gesproken hebben, komt vast goed op een meeting!
|
|
|||
|
|||
Zooooo das weer even een Update,erg gaaf Thijs..Vind echt Mega dik..Gr,René
|
|
|||
|
|||
Wow, projectje om te volgen! Mooi kleur!
|
||||
|
||||
Thanx voor alle mooie en positieve reacties
Hoop deze week de kabelboom klaar te krijgen en nog wat laatste dingetjes voordat we kunnen gaan proberen te starten @thijs idd maar heb al niet meer zoveel ruimte nodigwe zien ons vast op een meeting |
|
||||
|
||||
Op het Corrado-Forum heeft iemand een Roettele G65 opengemaakt. Met nogal schokkend resultaat. Misschien interessant voor je om te lezen:
Quote van Ruud 16V-G60 "mijn ervaring met de G65 van Roettele vandaag mijn G65 lader binnen gehad en direct opengemaakt om te kijken.Het resultaat; -het is geen G65 maar een G 62,5 -de hoofdas diep ingelopen en gewoon blauw van de hitte -grote lager in inlaatkant knaagt aan alle kanten -lagers van excentrische as zit een tik in -keeringen zitten er niet ver genoeg in en zitten helemaal scheef -dichtlijsten zijn hele goedkope -lager aan uitlaatzijde is niet de goede -excentrische asje helemaal verroest en daar betaal je dan 1650 euro voor" |
|
||||
|
||||
Oei, dat is minder
|
||||
|
||||
Ik heb hier al contact over met ruud gehad en als bij mij deze problemen ook zijn dan mag hij mooi terug naar roettele toe of hij gaat naar ruud voor nieuwe lagers en dichtlijsten en alles
|
|
|||
|
|||
Hoe staat het met de Corrado Thijs??? Nog nieuws of updates??? Foto's ??? Gr,René
|