|
|||
|
|||
steunen zijn gespoten me nieuwe carter woensdag opgestuurd gist al binnen me bediening met kabel morgen weer verder beunen |
|
||||
|
||||
Mag ik vragen waar je de carter weghebt?
Antwoord mag ook via pb |
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb geen geheimen hoor maar ik heb de carter bij g-werks vandaan uit england ze hadden hem woensdag verstuurd en donderdag lag hij op de mat volgens mij kan je geen beter service krijgen |
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad goed snel. Dit carter is toch ook enkele centimeters minder hoog?
|
|
|||
|
|||
ja klopt schilt ongeveer 1 a 2 cm
|
|
||||
|
||||
G-werks is dan ook zeer stipt en correct ik ken de jongens al even
|
|
|||
|
|||
motor weer terug gebouwd inmiddels effe een mooie koelslang gemaakt die loopt tussen me motorsteun en oliefilter langs meer updates zullen volgen |
|
||||
|
||||
nice, begint weer een mooi geheel te worden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Is het nog gelukt met dat pijpje voor de koppelings kabel?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
nee maar ik ga eerst opzoek na een pedalen set
en dit kan later ook nog |
|
|||
|
|||
heb de koelslang inmiddels helemaal op maat tot aan het motorblok (bestuurderskant)
en nu alleen nog een ophang beugel maken zodat de slang niet gaat lopen trillen |
|
|||
|
|||
olie leiding van de turbo naar het carter is aangepast ik wist niet welke ik moest bestellen dus dit was een kwestie van doorhalen en verdraaien lassen en vana monteren, morgen nippel dicht lassen van me gasklep en dan nog 6 draden solderen en dan echt afbouwen
met een beetje mazzel zondag een rondje rijden |
|
|||
|
|||
Quote:
Zo te zien zit hij in een originele vw doos , dus misschien staat daar een artikel nr. op . Dan is het ook hier bij de dealeer te bestellen voor de rest ... |
|
|||
|
|||
ja klopt is gewoon orgineel vw alleen niet bij de dealer in nederland te bestellen
naar horen zeggen word dit ook in brazilie zelf gefabriceerd |
|
|||
|
|||
De auto rijd tegenwoordig weer morgen kijken of het sprinten lukt op assen , mooie foto;s komen nog
|
|
|||
|
|||
was leuk sprinten op assen alleen weinig grip ben nu bezig met de auto strippen volgende week staat de auto voor een maand lang bij de spuiterij de auto wordt op een aantal wielkasten opnieuw opgeknapt dan wordt de auto opnieuw strak gemaakt in voorzien van de zelfde kleur zodat me golfje weer klaar is voor het seizoen |
|
|||
|
|||
gruwelijke auto hoor.
mag ik vragen wat de kleurcode is? |
|
||||
|
||||
netjes netjes hoop hem eens te spotten hier in de buurten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
gisteren contact gehad met iemand die werkt bij de spuiterij
de auto is compleet nagekeken en alle punten zijn aangegeven ook is het hele voor front opnieuw gestelt. jammer dat wegens tijd gebrek ze de auto nog niet hebben kunnen spuiten foto's volgen later |
|
|||
|
|||
zo ging de auto een maand geleden weg
en zo staat de auto er nu bij, is nog niet veel gebeurd alleen alle naden zijn nu met de zelfde opening wellicht deze week gaat me golfje in de primer |