|
|||
|
|||
Grapjas maar ik ben Indonees, geen Chinees.. dus helaas voor jou
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, beetje flauw. Apa kabar ? |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Haha maakt niet uit hoor lol
|
|
||||
|
||||
ahahahahhahahaa
|
||||
|
||||
Quote:
HAHAHAH Klopt ook nog. Bhuddymahn stond met zo'n grote smile op zn foto's, die kan vast tegen een geintje. |
|
||||
|
||||
Ook leuk:
|
|||
|
|||
zo stond , en staat mijn auto er bij , kon niet weg vandaag omdat Pon de auto's niet kwijt kon door de sneeuw vrachtje voor Villiers cotteres , Frankrijk even een trailer los trekken van het hek Last edited by Alberto : 21-12-2009 at 16:07. |
|
||||
|
||||
omdat er aan de daily jetta gesleuteld word in de verwarmde garage moet de einzer even in de sneeuw staan.
|
||||
|
||||
De eerste witte bult is van mij
|
|
||||
|
||||
Je hebt ook gelijk het kleinste bultje van de parkeerplaats...
|
||||
|
||||
http://www.youtube.com/watch?v=V8qV0P2Ekw0
gister was andre aan het ploegen geweest, volgens mij komt er straks ook nog een filmpje dat ie achtervolgt word door een s6 avant( had het niet door dat ze aan het filmen waren dus druk driftend erachteraan )
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Geen beste foto (as usual) maar toch..
Mooie smiley op mn ruit he, das pas pimp
Polo G40 Genesis 1993 Last edited by PatrickG40 : 21-12-2009 at 16:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zag deze al voorbij komen op DF, beetje lowspeed driften lukt mij ook wel maar dit gaat echt serieus hard zeg!
|
||||
|
||||
viel me mee dat ik andre aardig bij kon houden.. maar ik was met zomerbandjes en hij met winterbandjes.. en die bocht pak je dan wel boven de 90 ( maar onvoorstelbaar veel grip met een s6) maar op een gegeven moment stond ik wel rond
dus echt een top coureur hoor ..met de csl er vol in
|
||||
|
||||
Van je vrienden moet je het hebben...
|
||||
|
||||
hhahahaa
|
|
|||
|
|||
Ook hier even aan het spelen geweest, crossbanden even onder mn auto gezet (opgesneden winterbanden) en spelen maar. Is niet het meest specteculaire filmpje maar anderen moeten nog geupload worden.
http://www.youtube.com/watch?v=CxIBpAPXkIY |