|
||||
|
||||
bedankt voor de picts molle,maar die thuis brengers dat staat toch niet helemaal he maar nu weten we hoe het zit met de et,s en de jjjjs ha..ha
gr pieter. |
|
|||
|
|||
Alstu voor de feautos !!
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
zo tezien passen ze wel redelijk! of heb ik het mis?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is geen porum onder zo,n dikke Rallye. Vreselijke bandjes |
|
||||
|
||||
Quote:
deze velgen hebben we er onder gehad voor het passen even voor de breedte en de ruimte tussen de patborden te bekijken. het staat wel vet vindt ik zelf, even buiten de bandenmaat om. maar ze passen redelijk al komen er wel andere velgen om. gr pieter Last edited by monark : 24-01-2010 at 10:34. |
|
|||
|
|||
Gaat mooi staan met de andere velgen Pieter !
Word een mooi plaatje deze rallye !! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik hoop it molle we doen ons best. |
|
||||
|
||||
Wielen staan goed Pieter, achter even een 10J randje vult het de ruimte tussen scherm en wiel weel op.
|
|
||||
|
||||
Quote:
even een 10 j randje zal niet gaan de wielen moeten even breedt worden vanwege het syncro 4x4 systeem de rol omtrek moet gelijk zijn van de wielen. dus daar waren we ook mee aan het stoeien maarja we willen laag , breed , diep en goedkoop haha.ha gr pieter. |
|
||||
|
||||
Bredere velgrand is toch geen probleem, als de rolomtrek en het raakvlak met de weg even groot zijn?
't Gaat in ieder geval goed staan. Vind nog steeds die donkere dikke stootstrips heel gaaf staan!
|
||||
|
||||
Quote:
dankje, met die stootstrips hebben we al heel wat uren over zitten denken er op of niet en iedreen heeft een mening dus ik heb ze er toch opgezet omdat ik het zelf mooi vind staan want die rallye,s zijn al van die kale dingen met alles in kleur en het is weer eens wat anders,het merendeel heeft ze erafgehaald. gr pieter. |
|
||||
|
||||
Idd die zwarte stootstrips staan heel mooi, dat breekt tenminste een beetje
De wielen staan ook heel dik!
|
||||
|
||||
iedreen probeert een auto te maken naar zijn eigen smaak,je wilt niemand na apen maar je wilt je eigen draai er aan geven tot een bepaalde style auto wat je zelf mooi vind,maar bij een rallye valt dat niet mee want die krengen zijn allemaal gelijk dus heb je niet veel keus.
en ook bij de velgen is dat zo,de halve wereld rijd met bbs rm of rs maar persoonlijk vind ik dat ook een van de mooisten,ik kan nog wel een paar andere velgen bedenken maar die vallen op dit moment even buiten het budged(zakgeld wat ik van de vrouw krijg) maar als hij straks klaar is hoop ik hij een beetje opvalt door detail verschil al zal dat heel moeilijk worden. gr pieter. |
|
|||
|
|||
Steenslag stickers er dan ook weer op???
|
|
||||
|
||||
Quote:
als ik die nog ergens kan krijgen komen ze er mischien wel weer op moet het totaal plaatje met de juiste velgen even bekijken. |
|
||||
|
||||
Pieter jij bent ook goed bezig jonge
Ben benieuwd naar eind resultaat! Dus schiet op met de foto,s Gr Siep |
|
|||
|
|||
Nette Rallye,
keep up the good work |
|
||||
|
||||
Quote:
in real live is het beter om te zien he en wie ha senseo jer mei droege wjast |
|
||||
|
||||
droege wjast waarom wordt mij dat dan nooit aangeboden????????????
|