|
||||
|
||||
Wegens recente ontwikkelingen op m'n werk heb ik mijn vrije weekend afgenomen gekregen... super.
Kijken wat we kunnen regelen voor de 18e...
|
||||
|
||||
Quote:
Je komt toch wel Chris hé !
|
||||
|
||||
Quote:
Iemand????????????????? Kan hier niets over terug vinden ,ook niet op de flyer. GR
|
||||
|
||||
Quote:
Nog geen idee, hoor het vandaag of morgen als 't goed is.
|
||||
|
||||
Quote:
Anders neem je maar even een dagje vrij Quote:
Volgens mij gaan rond half 10/10uur de poorten open , maar voor bevestiging zal Cor even moeten reageren .........Cor?
|
||||
|
||||
ik zie in het gastenboek (cor) staan 9:30 tot 17:00
|
|
||||
|
||||
Yep! Excuses voor de late reactie, het is wat druk. Half tien gaan de poorten open.
Alleen de mensen die indoor staan mogen eerder naar binnen zodat zij kunnen parkeren.
|
|||
|
|||
Ook geen pm ontvangen?
|
||||
|
||||
Thanx
|
||||
|
||||
is hier ook een standje van volksforum aanwezig met de nieuwe shop artikelen?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Yep de stand zal er zijn
|
|
||||
|
||||
super
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Nog een weekje wachten......aftellen dus,en heb er echt super veel zin in.
We gaan met een groep smorgens vroeg die kant op dus wordt gezellig...!!!! Deze week toch nog een paar kleine veranderingen en dan is de golf echt klaar voor mivw... See ya next week..... |
|
|||
|
|||
ik hooop zo dat de polo rijd het weekend.
gaan er nog mensen vanauit Flevoland die kant uit?
|
||||
|
||||
Word nog een druk weekje .............We zijn nog druk bezig om de zaken 100 punten te krijgen voor MIVW, zo t nu staat gaan er zelfs 2 auto's van mij die kant op ( zwager wou graag de variant meehebben )
Nu is het nog wachten op Johan's nieuwe velgen ,hoop dat die nog op tijd klaar kunnen , ik ben zelf ondertussen bezig de laatste puntjes aan de witte jetta te doen , we hebben er zin in !!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Dat wordt moeders Carisma weer voor de entree verstoppen
|
|||
|
|||
Quote:
had liever zelf in de golf 2 vr6 gegaan maar ken hem niet meer klaar krijgen voor mivw. heb een probleem met de koeling heb geen zin om hem naar huis te slepen als iin leiden stuk gaat is wel 2.5uren rijden voor ons. maar ja in men oude variant ist ook niet verkeerd |
|
||||
|
||||
Type 2 Detectives zijn ook aanwezig met een stand, ze zullen thisrts en truien en onderdelen gaan verkopen.
En oja.. ze nemen ook een auto mee...
|
||||
|
||||
ik heb er zin in!! kleine anderhalf uurtje rijden
Zijn er eventueel mensen die vanuit brabant (Tilburg) gaan?? maybe kunnen we dan samen rijden??? |